Beste,
Ik ben klant bij Scarlet en kreeg via 8999 vandaag vier smsen om 09:54, 15:29, 15:43 en 15:43. De eerste sms betreft een nieuw gsm-abonnement Mobile Easy en het tweede betreft een nieuw gsm-abonnement DataPhone. Beide sms’en gaan om “mijn” gsm-nummer 0478 95 33 63. De laatste twee sms’en gaan over DataPhone voor de nummers 0471 75 13 07 en 0477 29 94 01. Als het niet van 8999 kwam, zou ik denken dat het phishing was.
Even ter verduidelijking:
- Ik heb deze drie gsm-nummers niet.
- Ik zit al sinds november niet meer bij Proximus.
- Ik heb deze zaken nooit aangevraagd en ik ga deze dus ook zeker niet betalen. Cancel deze abonnementen onmiddellijk.
Waarom sturen jullie deze meldingen niet gewoon naar de desbetreffende telefoonnummers?
Laat deze sms’en alstublieft ophouden.