Skip to main content
Antwoord

Error bij geavanceerde instellingen

  • February 18, 2025
  • 2 reacties
  • 50 Bekeken

Ik zou graag poorten forwarden maar ik krijg enkel volgende melding te zien als ik probeer om in de geavanceerde instellingen te geraken: 

 

[
  {
    "exceptionType": "InvalidCircuitIdException",
    "service": "home-gateway",
    "message": "The provided circuit ID(102555385818) does not correspond to a kind of 'Bbox 4'",
    "uuid": "b5aa817d-3c5e-417f-b225-6d5f4cf81c75"
  }
]

Beste antwoord door CrisMU

is het nog maar onlangs dat je een internet box hebt want dan zou het kunnen dat nog niet alles doorgestroomd is. Heb je al geprobeerd door de internet box een tijdje volledig stroomloos laten staan.

NB: Noteer in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens zodat de PX moderatoren u vlugger in het klantenbestand kunnen terugvinden om je vlotter te kunnen helpen. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé info vermelden of belangrijk acht i.v.m. je vraag.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.



Hi Martin

Nee heb de box al enkele jaren maar het probleem heeft zichzelf blijkbaar opgelost. Vandaag werkt het weer. In ieder geval bedankt voor de reactie.

Cris

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • February 18, 2025

is het nog maar onlangs dat je een internet box hebt want dan zou het kunnen dat nog niet alles doorgestroomd is. Heb je al geprobeerd door de internet box een tijdje volledig stroomloos laten staan.

NB: Noteer in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens zodat de PX moderatoren u vlugger in het klantenbestand kunnen terugvinden om je vlotter te kunnen helpen. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé info vermelden of belangrijk acht i.v.m. je vraag.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


  • Auteur
  • Apprentice
  • Antwoord
  • February 19, 2025

is het nog maar onlangs dat je een internet box hebt want dan zou het kunnen dat nog niet alles doorgestroomd is. Heb je al geprobeerd door de internet box een tijdje volledig stroomloos laten staan.

NB: Noteer in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens zodat de PX moderatoren u vlugger in het klantenbestand kunnen terugvinden om je vlotter te kunnen helpen. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé info vermelden of belangrijk acht i.v.m. je vraag.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.



Hi Martin

Nee heb de box al enkele jaren maar het probleem heeft zichzelf blijkbaar opgelost. Vandaag werkt het weer. In ieder geval bedankt voor de reactie.

Cris