Beantwoord

Internet box geen WiFI

  • 8 March 2024
  • 5 reacties
  • 119 Bekeken

Door de vervangen van Bbox v3+ naar de nieuwe internet box heb ik geen wifi. Zelfs WPS werkt ook niet. Internet enkel via kabel. Ik geprobeerd te reseteren 3 ker maar hulpt niet. En via de MyProximus app/website in de "Geavanceerde instellingen" krijg ik een fout code 404.

Technical message: Modem not found

Trace ID: ce4e6a2b301173ec

Root causes:

[  {    "exceptionType": "ModemNotFoundException",    "service": "home-gateway",    "message": "Modem not found in XSO for circuit ID: 1027…",    "uuid": "f9788d..."  }]

 

edit door moderator : privégegevens verwijderd

icon

Beste antwoord door HadewychT 18 March 2024, 10:09

Bekijk origineel

5 reacties

Na a week geen antwoord, en in de MyProximus app staat nog de bbox. 

@c0balt 

Ja en nu gaan de PX moderatoren ook niet meer antwoorden want die komen pas maandag terug langs.

Hopelijk zullen de PX-moderatoren maandag op je bericht reageren.

Reputatie 7
Badge +4

@c0balt Ik heb een aanpassing gedaan in de configuratie van je modem. Vanaf nu zal je de gegevens voor je wifi wel terugvinden in My Proximus. 

@HadewychT Hartelijk bedankt. Alles in orde zijn.

Reputatie 7
Badge +4

@c0balt Dankjewel om dit te laten weten. 

Reageer