Helpdesk, boertigheid troef, andermaal ! V5C dood?! Deze namiddag start ik mijn TV + decoder op … De V5C blijft steken op 2 leds die oplichten, TV blijft boodschap geven “geen HDMI signaal”. Ganse procedure doorlopen met soft reset, hard reset, bbox-3 reset, HDMI kabels geswitcht, al boter aan de galg. De TV met de V7 werkt gewoon normaal, internet is ook normaal. Kort voor 20 uur naar de helpdesk gebeld, door al de nutteloze hoepels gesprongen om iemand aan de lijn te krijgen! COOL! Conclusie, men wil mij een nieuwe decoder opsturen! Ik vraag BELEEFD of ik aub terug een V5C kan krijgen ivm het nog terugkijken van de programmas die Proximus speciaal nog vastgelegd heeft tot juni 2025 … Die klojo weet echt van toeten noch blazen en verzekert mij dat ik die opnames ga kwijt zijn want die staan op mijn harde schijf … HAALLLOOOO! HARDE SCHIJF? V5CEEEE! Jaja mijnheer die staan op uw harde schijf of hebt u die ergens anders opgenomen? HUUUU? IK HEB GEEN HARDE SCHIJF IN EEN V5C !… Zoals u wil mijnheer … VLAM telefoon op de haak tuut tuut tuut