Skip to main content

Sinds een paar dagen zien wij een vreemde tekst zowel op de opname als geplande opnames, nu kunnen wij niet meer zien welke opname of geprogrammeerd staat.

Ik heb al 2 maal de modem alsook de decoder zonder stroom gezet om volledig terug op te starten maar probleem blijft, kan hier iets aan ged

aan worden a.u.b., zie foto’s en mijn klant profiel is volledig aangevuld.

Alvast bedankt hiervoor

Met vriendelijke groeten Antoon 

@Antoon R 
Waarschijnlijk een V6 decoder dat je hebt en het zelfde geval werd hier ook al gemeld gisteren,

zie →  Scherm opnames en geplande opnames | Proximus Forum

@Antoon R Ik heb je een nieuwe decoder opgestuurd. Deze zal morgen thuis geleverd worden. Best alle nieuwe kabels en de nieuwe afstandsbediening gebruiken dan. 

Het oude toestel mag binnengebracht worden in een recupelpunt of het containerpark. 

@Antoon R Ik heb je een nieuwe decoder opgestuurd. Deze zal morgen thuis geleverd worden. Best alle nieuwe kabels en de nieuwe afstandsbediening gebruiken dan. 

Het oude toestel mag binnengebracht worden in een recupelpunt of het containerpark. 

Goedemiddag HadewychT,

Bedankt voor de snelle service,

Met vriendelijke groeten Antoon   

Hier hetzelfde probleem.

@PaSe  PX moderatoren zullen nu naar alle waarschijnlijkheid niet meer antwoorden aangezien ze normaal tot 16u30 op het forum af en toe langskomen.

Maar noteer reeds in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens, zodat zij u vlugger in het klantenbestand kunnen terugvinden en je zoo ook vlotter kunnen helpen.
In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé-informatie vermelden of iets wat je belangrijk acht i.v.m. je vraag.
Privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
 Meld het hier zodra dit gebeurd is.

Hallo, ik heb eveneens hetzelfde probleem sinds een paar dagen. Best vervelend. Kan dit voor mij ook opgelost worden? 

@Martin ik heb mijn profiel verder aangevuld.

@DDriessens Best ook reeds in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens aanvullen, zodat de PX moderatoren u vlugger in het klantenbestand kunnen terugvinden/vlotter kunnen helpen.
In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé-informatie vermelden of iets wat je belangrijk acht i.v.m. je vraag.
Privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".

@PaSe ​@DDriessens Ik heb voor jullie ook een nieuwe decoder opgestuurd. Deze zal morgen thuis geleverd worden. De oude mag in een recupelpunt of containerpark binnengebracht worden. 

Gebruik wel alle nieuwe kabels en de nieuwe afstandsbediening voor de nieuwe decoder. 

@Martin exact hetzelfde probleem hier. Hoe kunnen we dit oplossen? 
Bedankt. 

@Martin exact hetzelfde probleem hier. Hoe kunnen we dit oplossen? 
Bedankt. 

Gewoon afwachten tot ​@HadewychT (of een andere PX operator) hier reageert om uw V6 te vervangen.

@maxsnprt Je nieuwe decoder is onderweg en zal morgen thuis geleverd worden. De oude mag binnen in een recupelpunt of recyclagepark.

Hier ook 2 decoders met hetzelfde probleem sinds enkele dagen. Kan iemand dit oplossen alstublieft?

@Cokedily  Best ook reeds in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens aanvullen klantnummer enz..., zodat de PX moderatoren u  vlotter kunnen helpen.

@Martin normaal zou alles nu ingevuld moeten zijn 

@Cokedily Er zullen ook 2 nieuwe V7 decoders naar u opgestuurd worden. De oude decoders mag je naar het containerpark of een recupelpunt brengen 

Ik heb hetzelfde probleem sinds vorig weekend 

ook dan graag een nieuwe decoder

@marnixlh 

TIP: PX moderatoren  kom pas maandag hier terug langs op het forum maar noteer zeker in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens, zodat zij u vlugger in het klantenbestand kunnen terugvinden om je hierbij verder te helpen. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé-informatie vermelden of iets wat je belangrijk acht i.v.m. je vraag.

Beste

Hier ook hetzelfde probleem met 2 decoders. Wat is de omruilprijs? 

Mvg

@ShirleyV 

FY: Omruilen van je V6 decoders is gratis

& volg ook deze tip → hier ivm het aanvullen van je forumprofiel.

@Martin profiel is aangevuld met alle nodige info

Beste. Hier hetzelfde probleem, jammer genoeg.

Graag een oplossing. Vriendelijke groeten.

Profiel werd aangevuld. 

@marnixlh ​@ShirleyV Jullie nieuwe decoder wordt woensdag thuis geleverd. 

@Bee We antwoordden je al op een andere post van je. In de toekomst kan je best maar op 1 post je probleem melden om het overzichtelijk te houden. 

Beste Hadewijch.

Even reageren wat de reden van de zogezegde dubbele plaatsing is

Ik plaatste deze ochtend een eigen topic over mijn probleem.

Pas achteraf zag ik dat er hier reeds een bericht over was, sinds vorige week. Daarom ook hier dan gemeld.

Het is zeer verwarrend, dat een zekere Martin (die denk ik niet bij proximus werkt) bij bijna iedereen iets schrijft als reactie of zogezegde info. Dat die persoon wil helpen zoeken naar oplossingen, begrijp ik. Het kan een hobby zijn. Maar niet iedereen heeft tijd en geduld om alle topics na te lezen.

Dat maakt het mijns inziens voor jullie, maar vooral voor diegenen met een vraag of probleem, extra "druk" en onduidelijk.

Vooral als die Martin ook nog topics wil doen afsluiten, zonder dat er van jullie al antwoord kwam, is dat zeker frustrerend.

Intussen wel mijn dank voor het eerder antwoord op mijn apart bericht.

Al mijn gegevens staan al in mijn profiel, en ik kreeg reeds bevestigingsmail.

Vriendelijke groeten. 

Reageer