Mails van het eigen Proximus forum komen nog steeds (en soms met dagen vertraging) in de spam terecht… Hetzelfde probleem met sommige mails van bpost. Dit probleem sleept (net als sommige andere problemen) reeds maanden aan…

Mails van het eigen Proximus forum komen nog steeds (en soms met dagen vertraging) in de spam terecht… Hetzelfde probleem met sommige mails van bpost. Dit probleem sleept (net als sommige andere problemen) reeds maanden aan…
bij mij komen die ook in de spam terecht en steeds geef ik aan dat dit geen spam is maar de spamfilter leert het niet!!!!!!!!!! en de mails komen ook steeds één dag te laat aan op de minuut, dus wel heel vervelend
Ik duid de berichten steeds aan als niet spam. Maar de spamfilter is inderdaad nogal hardleers...
Het is inderdaad soms niet uit te leggen, om maar een ander voorbeeld te geven:
we hebben hier twee hotmail boxen met respectievelijk mailadres X@hotmail.com en Y@hotmail.com daar komen (kwamen) er op beide spammail binnen en worden altijd als geen spam aangeduid, nu is het rare dat er bij X@hotmail.com na verloop van tijd rekening mee gehouden wordt en bij Y@hotmail.com niet, met als resultaat dat er bij X@hotmail.com bijna geen spam meer binnenkomt maar bij Y@hotmail.com nog altijd wel en heel veel!!!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.