Skip to main content
Vraag

Herbekijken werkt niet

Minstens eens per week, soms vaker, slaag ik er niet in om het VRT nws van 19u op een later moment te herbekijken via de TV-gids. Ofwel krijg ik nog een kwartier Blokken te zien, ofwel krijg ik niets te zien ofwel kan ik alleen live kijken.

Herstarten helpt niet.

Wat te doen? 

Dan  kijk ik via de app VRT MAX,  maar dat kan niet de bedoeling zijn van een TV decoder te betalen, dacht ik.

Hoe los ik dit op?

14 reacties

DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 2125 reacties
  • 22 april 2025

@eva loena Krijg je dan een foutmelding? Of wat krijg je dan exact op je scherm?

• Auteur
  • Rising star
  • 23 reacties
  • 23 april 2025

De 3 gevallen die ik beschreef, geen foutmelding  

het vorige programma, alleen Zwart scherm of de optie live-kijken  

gisteren idem met De Afspraak  

• Auteur
  • Rising star
  • 23 reacties
  • 23 april 2025

Voorbeeld van daarnet:

ik wil het journaal herstarten via de menugids,

dan krijg ik eventjes een beeld, ik druk herstarten (1) en het wordt zwart (2)

• Apprentice
  • 1 reactie
  • 23 april 2025

Hier hetzelfde probleem

Mvg

Marnix

Forum|alt.badge.img+2
  • Grand Master
  • 1251 reacties
  • 23 april 2025

Hier ook hoor! Gewoon een zwart scherm, geen foutmelding.

Martin
  • 33445 reacties
  • 23 april 2025

Er zijn weer problemen zoals gisteren alleen live kijken is nog mogelijk.

Forum|alt.badge.img
  • Rising star
  • 21 reacties
  • 23 april 2025

Bij mij werkt Pickx vanavond gewoon -alweer- volledig niet. Foutmelding op de appletv dat de account niet gekend is, dan voor de duizendste keer de vraag om in te loggen, maar dat werkt niet. Ben nu gewoon via VRT Max aan het kijken. Wat een verademing: een vlot werkende player die normaal doorspoelt, met miniaturen zodat je kan zien waar je zit. Zoals het hoort, en zoals het ook was tot voor kort met Pickx op AppeTv, tot de oneindige hebberigheid van Proximus weer toesloeg en de boel om zeep geholpen werd met een gebrekkige nieuwe player die enkel en alleen dient om de klanten Replay+ door de strot te rammen. Wie zou daar nu voor betalen als de rest amper werkt? Echt, tijd om eens een stapje terug te zetten en te kijken waar jullie mee bezig zijn. De prioriteiten zitten duidelijk niet goed. 

• Rising star
  • 15 reacties
  • 23 april 2025

Hier ook terug problemen. Derde avond op rij. Deze keer enkel offline kijken mogelijk 

• Auteur
  • Rising star
  • 23 reacties
  • 23 april 2025

Herstart thuis: oeps p139

• Auteur
  • Rising star
  • 23 reacties
  • 23 april 2025

Waarom nog betalen voor die decoder die toch niet werkt. Beter alleen nog streamen, zoals jeugd doet via de apps. 

• Auteur
  • Rising star
  • 23 reacties
  • 23 april 2025

Herstart de afspraak

oeps p131

Martin
  • 33445 reacties
  • 23 april 2025

Normaal zou je eerst de melding op het scherm moeten krijgen dat het opgelost is.
Zolang het niet opgelost kun je niets anders doen dan live kijken, andere diensten werken niet.
Bij sommigen is het trouwens al opgelost maar daarom nog niet bij iedereen!

• Auteur
  • Rising star
  • 23 reacties
  • 23 april 2025
Martin schreef:

Normaal zou je eerst de melding op het scherm moeten krijgen dat het opgelost is.
Zolang het niet opgelost kun je niets anders doen dan live kijken, andere diensten werken niet.
Bij sommigen is het trouwens al opgelost maar daarom nog niet bij iedereen!

Krijg je die melding ook terwijl je via VRTMax aan het kijken bent? Of alleen via TV Pickx?

Martin
  • 33445 reacties
  • 23 april 2025

Als je de “VRT max-app” gebruikt zal je op je toestel deze melding niet krijgen wel zou je die moeten krijgen op je decoder.