Skip to main content
Vraag

Port forwarding


  • Apprentice
  • 2 reacties

Ik heb port forwarding ingesteld in mijn modem (via port mapping), status OK, enable. Maar bij het checken blijkt de port steeds gesloten te zijn. Aan wat zou dat kunnen liggen? Kan dit nagekeken worden? 

 

6 reacties

Martin
  • 33949 reacties
  • 1 juli 2025

Draait er reeds een service achter deze poort, zodat de scan applicatie response kan krijgen.

Best ook na instellingen veranderd te hebben, eens je internet box herstarten ( = 10 sec volledig stroomloos zetten)

Tip: Noteer ten behoeve van de PX moderatoren ook in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé-informatie vermelden.
Privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!
Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meld het hier zodra dit gebeurd is.


YorickP
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • 475 reacties
  • 1 juli 2025

@Oxana als u zoals Martin vermeld had, het lijnnummer of klantennummer toevoegt aan uw forumprofiel, kunnen we langs deze kant het eens nakijken.


  • Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 1 juli 2025

@YorickP Klantennummer is toegevoegd, bedankt voor de tip.


  • Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 2 juli 2025

@Martin Esp32 is aangesloten achter de port. Internet box volledig gereset, maar steeds geen resultat. Port closed:(


Martin
  • 33949 reacties
  • 2 juli 2025

@Oxana 

Mss komt er nog een PX moderator langs, kan nog tot 16u30 , om dit aan hun kant eens na te kijken.


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3527 reacties
  • 4 juli 2025

@Oxana De configuratie van je lijn is in orde. Meer info ivm portforwarding vind je hier