Ik heb port forwarding ingesteld in mijn modem (via port mapping), status OK, enable. Maar bij het checken blijkt de port steeds gesloten te zijn. Aan wat zou dat kunnen liggen? Kan dit nagekeken worden?

Ik heb port forwarding ingesteld in mijn modem (via port mapping), status OK, enable. Maar bij het checken blijkt de port steeds gesloten te zijn. Aan wat zou dat kunnen liggen? Kan dit nagekeken worden?
Draait er reeds een service achter deze poort, zodat de scan applicatie response kan krijgen.
Best ook na instellingen veranderd te hebben, eens je internet box herstarten ( = 10 sec volledig stroomloos zetten)
Tip: Noteer ten behoeve van de PX moderatoren ook in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé-informatie vermelden.
Privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!
Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meld het hier zodra dit gebeurd is.
Mss komt er nog een PX moderator langs, kan nog tot 16u30 , om dit aan hun kant eens na te kijken.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.