Skip to main content
Vraag

Slechte ontvangst Hasselt

  • July 3, 2025
  • 2 reacties
  • 57 Bekeken

Er is al een tijdje geen/zeer slechte ontvangst in mijn straat. Er zijn verschillende bedrijven gevestigd die er enorm veel last van hebben, waaronder dat van mijzelf. We dachten eerst dat het iets tijdelijk ging zijn en proximus het wel zou oplossen.. NIET DUS. Er wordt enorm veel schade opgelopen door het niet kunnen beantwoorden van telefoontjes. Wanneer kan ik verbetering verwachten?

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • July 3, 2025

FYI: uit de dekkingskaart is er niks af te leiden voor Hasselt (bv 5G) dat binnen de ontvangst zou slecht zijn, zie → Kaart met het netwerkbereik | Proximus en werken ivm modernisering zijn er ook niet blijkbaar zie→ Modernisering van het mobiele netwerk | Proximus

Dus zal het afwachten zijn op een reactie van een PX moderator, 
 

Tip: Noteer in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens, zodat zij u vlotter kunnen helpen. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé-informatie vermelden die belangrijk kan zijn i.v.m. je vraag.
Privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meld het hier zodra dit gebeurd is.


Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • July 4, 2025

@Alex3500  Mogelijks zijn er werken bezig aan de masten in jou buurt. 

Alles weten over de werken aan onze mobiel netwerk | Proximus