Skip to main content
Vraag

prepaid gedeactiveerd

• July 1, 2025
  • 4 reacties
  • 63 Bekeken

Blijkbaar werd het nummer van mijn dochter gedeactiveerd. Ze had een prepaidkaart. Maar ze gebruikte haar gsm dus vnl. om te whatsappen. Ik kan mij niet herinneren dat ze berichtjes gekregen heeft dat haar nummer zou worden gedeactiveerd.
Het probleem is nu dat we op haar nummer overgezet hebben naar het abonnement van haar vader die bij telenet zit. En nu pas zien we dat bellen of opbellen niet lukt. Bij telenet kunnen ze niks doen.
Via de website van proximus lukt het ook niet. En via de chatbot ook niet.
Kan het nummer opnieuw geactiveerd worden? 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Martin
  • July 1, 2025

Omdat een PX moderator dit beter zou kunnen natrekken, noteer je best in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens.
In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé-informatie vermelden in dit geval om welk gsmnummer het gaat en bijkomend info die kan belangrijk zijn ivm je vraag.
Privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meld het hier zodra dit gebeurd is.

PS: tot welk operator het gsm nummer behoort kun je opzoeken hier → Common Reference Database Centre (CRDC) for Number Portability

Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • July 1, 2025

@MIKI-H s het mogelijk dit nummer te vermelden onder je profiel?

• Auteur
  • Apprentice
  • July 1, 2025

Gsm-nummer werd toegevoegd.

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • July 2, 2025

Dag ​@MIKI-H aangezien het nummer al actief staat op het Telenet netwerk kunnen wij niets meer aanpassen.