Skip to main content
Vraag

afspraak niet voldaan

• June 27, 2025
  • 5 reacties
  • 58 Bekeken

Ik had vandaag een afspraak, ik was de ganse namiddag thuis, vooraan bezig dus in het zicht.

Ik krijg om.1546 eenbericht dat er niemand afspraak gecancelled. Hoe kan dit? Waarom belt men dan niet. Hier in de buurt stuurt de GPS je nogal eens verkeerd. Ik heb een nieuwe afspraak op maandag en hoop dat ik dan niet hetzelfde voorheb!

Bereikbaarheid van proximus is zeer klantonvriendelijk,

Dit betekent gans weekend geen internet of TV. Dus ook geen werk.

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

Martin
  • June 27, 2025

@jvlauw De Proximus medewerkers komen hier niet langs tijdens het weekend, dus pas maandag ten vroegste kan hier iemand va hen reageren. 

Ik weet niet of je een mobiel abonnement hebt, dan zou je tijdens het weekend wel eens kunnen bellen naar de helpdesk 080022800 om hen te vragen of ze eventueel gratis Data op je sim kunnen opladen , zodat je toch op het internet kan door deze als hotspot in te stellen en je zo ook met andere toestellen ook nog op het internet kan!

• Auteur
  • Rising star
  • June 28, 2025

Op deze nummer wordt ik gewoon van het kastje naar de muur gestuurd. Eerst door de menu, dan krijg je te horen dat je een afspraak hebt en wordt er afgelegd. De GPS stuurde de mensen bij ons naar een andere lokatie, dus ik vrees dat dit terug zal gebeuren. Waar kan je eens met een ECHTE mens afspreken. Moesten er andere mogelijkheden zijn was ik al lang weg bij Proximus. Service 0

Martin
  • June 28, 2025

Heb je op dit nummer dan om geen medewerker gevraagd en aan de lijn kunnen krijgen.

• Auteur
  • Rising star
  • June 30, 2025

Neen, dat is het juist. Geen fysiek persoon gesproken. Nu probeer ik via de myproximus app.

HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • June 30, 2025

@jvlauw Normaalgezien moeteen technieker steeds telefonisch contact opnemen voordat hij ter plaatse komt. Onze excuses dat dit niet gebeurd zou zijn.

Er is deze middag een technieker ter plaatse geweest die de storing heeft moeten doorgeven aan de lassers zie ik. Hiervoor staat een afspraak geboekt op donderdag.