Hallo,
Vorige week heb ik geprobeerd om een mobile flex S voor de zoon toe te voegen aan mijn pack. Dit lukte niet via de site omdat zijn SIM kaart nummer van z’n prepaid kaart van JIM niet aanvaard wordt door het bestelsysteem. Ik krijg iedere keer de melding dat het SIM kaart nummer niet correct is. Ik heb minstens 30 keer gecontroleerd en geprobeerd en het is wel degelijk juist.
Bon contactname met de klantendienst dan maar om het abonnement aan te gaan met nummeroverdracht. Bij de eerste contactname werd het abonnement afgesloten. Daar kreeg ik de melding dat het nummer inderdaad niet aanvaard wordt maar dat de overdracht geen probleem is. Documenten ondertekend en dat was klaar, dacht ik.
Zondag kreeg ik een mail vanuit het systeem dat er een probleem is met de overdracht. De melding luidt: Er zit een foutje in de gegevens van de vorige operator, namelijk je sim kaart nummer. In de mail zit er een link om zelf de bestelling af te ronden
ik klik uiteraard om af te ronden en stoot terug op hetzelfde. Ik moet het sim kaart nummer ingeven maar het wordt niet geaccepteerd. Het is nochtans het juiste nummer. Ondertussen terug contact genomen maar ik heb het gevoel dat men niet echt weet hoe ze ermee moeten omgaan. Vandaar de post. Is er iemand die al een overdracht heeft gedaan van een JIM Mobile met een SIM kaart nummer bestaande uit 19 karakters?