FYI: ik weet niet welke Internet box je hebt maar bedoel je dat de reset niet kan uitgevoerd worden zoals beschreven hier → Reset je Internet box |
je kan ook de Fibermodem eens resetten door het reset knopje 20 sec ingedrukt te houden.
Ter bijkomende info: Betekenis van de lampjes op je Proximus toestellen |
_______________________________________________________
TIP: Indien het je zo niet lukt, dan omdat de PX moderatoren u zouden kunnen beter/vlotter verder helpen, als ze morgen hier de draad terug opnemen:
Indien dit nog niet gebeurd is, noteer in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé info vermelden of belangrijk acht i.v.m. je vraag. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meld het hier zodra dit gebeurd is.
@FrankVB Kan u uw lijnnummer of klantennummer toevoegen aan uw forumprofiel? Dan kunnen we het langs deze kant eens nakijken en uitmeten.