Skip to main content

Hallo,

Ik ben al even klant bij proximis en heb al even fiber. Sinds ik fiber heb zijn er problemen met mijn internetbox van de laatste generatie (die grote die op de modem lijken). 

Een reset is niet mogelijk en enkel het bovenste lampje brandt nog paars. Iedere poging om te koppelen met de modem gaat niet meer. 

Vorige keer heb ik om deze reden ee  nieuwe besteld en dan ging het terug tot nu hetzelfde probleem opduikt.

Hoe kan ik dit oplossen?

FYI: ik weet niet welke Internet box je hebt  maar bedoel je dat de reset niet kan uitgevoerd worden zoals beschreven hier → Reset je Internet box |

je kan ook de Fibermodem eens resetten door het reset knopje 20 sec ingedrukt te houden.

Ter bijkomende info: Betekenis van de lampjes op je Proximus toestellen |

TIP: Indien het je zo niet lukt, dan omdat de PX moderatoren u zouden kunnen beter/vlotter verder helpen, als ze morgen hier de draad terug opnemen:
Indien dit nog niet gebeurd is, noteer in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé info vermelden of belangrijk acht i.v.m. je vraag. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meld het hier zodra dit gebeurd is.

@FrankVB Kan u uw lijnnummer of klantennummer toevoegen aan uw forumprofiel? Dan kunnen we het langs deze kant eens nakijken en uitmeten.

Reageer