Klacht - Out of service mobiel na port-in via e-sim Geachte klantendienst v Proximus, Op donderdag 31 oktober heb ik mijn mobiele nummer, dat al enige tijd bij Proximus stond, via eSIM overgezet naar Telenet. Kort na de activatie merkte ik echter dat het mobiele bereik bij Telenet in mijn woonomgeving onvoldoende was, waardoor ik besloot om hetzelfde nummer later die dag weer terug te porteren naar Proximus. Dit proces verliep opnieuw via eSIM, aangezien dit de snelste manier zou zijn. Mijn verbinding met Telenet viel echter na enkele minuten uit, en ik wachtte op de activatie van de Proximus eSIM. Helaas is deze tot op heden, vijf dagen later, nog steeds niet ontvangen. Hierdoor ben ik volledig onbereikbaar op mijn mobiele nummer, wat voor zowel persoonlijke als werkgerelateerde zaken problematisch is. Na contact met de klantenservice via chat werd mij verteld dat er vanwege een ‘fraudegolf’ op eSIM's geen hulp geboden kon worden, en dat ik naar een winkel moest. Aangezien ik aan het werk was, gaf ik aan dat dit lastig zou zijn. Ik wer