Skip to main content
Antwoord

Bericht van proximus

  • October 26, 2025
  • 2 reacties
  • 179 Bekeken

Beste klant, zoals reeds gecommuniceerd op uw factuur van augustus 2025, herinneren we u eraan dat de Cloud-optie zal verdwijnen vanaf 1 december 2025. Gelieve uw gegevens en/of foto's over te zetten naar de lokale drive van uw computer of een andere bestaande Cloud toepassing voor deze datum. Wacht niet om actie te nemen om zo gegevensverlies te vermijden. Onze verontschuldigingen voor het ongemak.  Uw Proximus-team.

 

Wat moet ik hiermee doen en hoe moet ik het doen.

Beste antwoord door Martin

@Johan Vdberk 

hier vind je de uitleg: → Je gids voor Cloud “Einde van Proximus Cloud-Wat je moet weten” | Proximus

Daar vind je de volgende opties :
 

waar je klikt op: “Einde van Proximus Cloud-Wat je moet weten”

waar je dan verder uitleg krijgt wat je kunt doen.

 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • Antwoord
  • October 26, 2025

@Johan Vdberk 

hier vind je de uitleg: → Je gids voor Cloud “Einde van Proximus Cloud-Wat je moet weten” | Proximus

Daar vind je de volgende opties :
 

waar je klikt op: “Einde van Proximus Cloud-Wat je moet weten”

waar je dan verder uitleg krijgt wat je kunt doen.

 


  • Auteur
  • Rising star
  • November 3, 2025

Bedankt, is ondertussen in orde.