Skip to main content
Antwoord

Abonnement met GSM op bestaand nummer

• October 30, 2025
  • 7 reacties
  • 57 Bekeken

tovm74

Ik was eens aan het kijken voor een nieuwe smartphones met abonnement.

Als bestaande klant probeer ik er een te bestellen met het betalen van een eenmalig bedrag en daarna elke maand een extra bedrag. Maar dit lukt me alleen als ik een nieuw abonnement neem. Als ik dit aan mijn bestaand nummer wil toewijzen dan kan ik enkel het volledige bedrag betalen.

Het is hier al eerder gemeld maar blijkbaar is dit nog steeds niet opgelost.

Hoe kan ik dit online oplossen?

Beste antwoord door Joel M

@tovm74 Misschien best wel om nadien eventuele problemen te vermijden.Groetjes,Joel.

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

7 reacties

Martin
  • October 30, 2025

@tovm74 

In afwachting dat een PX moderator hier morgen de draad opneemt en indien het nog niet gebeurd zou zijn:
PX-moderatoren kunnen u beter/vlotter verder helpen, als je zoveel mogelijk (privé) klantgegevens aanvult in je → ForumProfiel. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé-informatie vermelden die je belangrijk acht i.v.m. je vraag. Privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
→ Meld het hier zodra dit gebeurd is

tovm74
  • Auteur
  • Apprentice
  • October 31, 2025

@tovm74 

In afwachting dat een PX moderator hier morgen de draad opneemt en indien het nog niet gebeurd zou zijn:
PX-moderatoren kunnen u beter/vlotter verder helpen, als je zoveel mogelijk (privé) klantgegevens aanvult in je → ForumProfiel. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé-informatie vermelden die je belangrijk acht i.v.m. je vraag. Privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
→ Meld het hier zodra dit gebeurd is

het profiel is aangevuld, merci voor de informatie!

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • October 31, 2025

@tovm74 

Gaat het over het gsm-nummer 0498xxxx99?

Kun je me laten weten:

• Welk type gsm-toestel je wenst te bestellen?
  • Welke DataPhone-optie je daarbij kiest?
  • Welk type abonnement je wenst te combineren?

Groetjes,
Joël

tovm74
  • Auteur
  • Apprentice
  • October 31, 2025

Nee het gaat over een ander gsm nummer, ik heb het juiste nummer op het forum profiel gezet.

het zou gaan over een iPhone 15 refurbished en het abonnement dat ik nu heb zou ik willen behouden als dat mogelijk is.

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • October 31, 2025

@tovm74 

Op het gsm-nummer 0471xxxx07 is momenteel een Dataphone 2GB actief, gekoppeld aan een Apple iPhone 12 (64GB).
Het bijhorende contract loopt tot 06/12/2025.

Vanaf 7 december 2025 kan er een nieuw contract worden afgesloten zonder verbrekingskosten van het huidige contract.

Groetjes,Joel

tovm74
  • Auteur
  • Apprentice
  • October 31, 2025

Oke, ik zal dan nog even wachten, maar dan is het misschien best om dit bericht uit MyProximus te verwijderen tot dat de datum is gepasseerd.

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 31, 2025

@tovm74 Misschien best wel om nadien eventuele problemen te vermijden.Groetjes,Joel.