Skip to main content

Krantenbericht dat Proximus duurder word.

• November 3, 2025
  • 4 reacties
  • 147 Bekeken

Vandaag lees ik in de krant dat vanaf 1 januari 2026 proximus duurder word. Ik ga bij het proximus center in Mol informeren voor mijn abonnement maar hier kwamen ze uit de lucht gevallen van de verhoging. Na verloop van tijd bevestigd de verkoper het bericht en kijkt mijn gegevens na. Voor mijn contract zou de meerkost vanaf 1 januari 4€ duurder zijn.

Voor nieuwe klanten zijn er opnieuw fijne aanbiedingen maar de trouwe klanten moeten de aanbieding betalen.

Wat mij betreft, niet goed bezig.

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Martin
  • November 3, 2025

@Johan Vdberk 

FYI: Voor trouwe klanten kun je altijd een klantenkorting vragen, dit wordt dan verder door de PX moderatoren nagetrokken via de financiële dienst en loopt gedurende één jaar en moet dan opnieuw aangevraagd worden.

---------------------------------------------------------------------------------------------

Tip: indien het nog niet gebeurd zou zijn:
PX-moderatoren kunnen u beter/vlotter verder helpen, als je zoveel mogelijk (privé) klantgegevens aanvult in je → ForumProfiel. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé-informatie vermelden die je belangrijk acht i.v.m. je vraag. Privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
→ Meld het hier zodra dit gebeurd is.
---------------------------------------------------------------------------------------------

• Auteur
  • Rising star
  • November 3, 2025

Waarom krijg ik deze uitleg en aanbieding niet in het Proximus center te Mol.

Martin
  • November 3, 2025

FYI: Er moet aan bepaalde voorwaarden worden voldaan en deze korting is niet altijd compatibel met andere kortingen, promoties en (gecombineerde) aanbiedingen.
Het is daarom mogelijk dat we deze korting in de toekomst niet meer kunnen of mogen geven/verlengen.
Het is eigenlijk een gunst en geen recht.

Verder best een antwoord/reactie van een PX moderator afwachten

Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • November 3, 2025

@Johan Vdberk  Dag Johan, je gaat een mail ontvangen. Groetjes