Skip to main content
Vraag

retourlabels

• November 6, 2025
  • 2 reacties
  • 41 Bekeken

Ik ben zopas verhuisd en heb in mijn nieuwe woonst maar 1 wifi booster nodig ipv 2. Ik zou er dus eentje willen retourneren. Verder had ik ook een 4g modem toegestuurd gekregen omdat er aanvankelijk problemen waren met de installatie van internet. Dit probleem is opgelost ondertussen, dus ook de 4g modem zou ik willen retourneren. Ik had al met een medewerker gechat en die zei dat je die gewoon kon binnenbrengen in een Proximus-winkel. Klopt dit effectief of heb ik retourlabels nodig om de booster en de modem per post op te sturen?

2 reacties

• Apprentice
  • November 6, 2025

Je kunt het toestel ook rechtstreeks binnenbrengen in een Proximus shop. Ze registreren daar dat het is teruggebracht, waardoor je het niet hoeft op te sturen via de retourlabels en de post. Hoewel ze de voorkeur geven aan retourzending via de post, is binnenbrengen in de winkel zeker mogelijk.

Het is het handigst als jijzelf, als contracthouder, het toestel binnenbrengt. Je krijgt dan meteen een papieren bewijs dat je het toestel hebt ingeleverd. Je ontvangt sowieso een bevestiging per e-mail dat de toestellen zijn binnengebracht.

@Kim1183 

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • November 6, 2025

Dag ​@Kim1183 ik heb je de labels verzonden, zie bevestigingsmail! 😉