Wij wachten sinds 8 oktober op onze installatie. Op 20 oktober kwam een technieker langs, maar deze kon de installatie niet doen. Na een dag kwam er andere technieker voor ‘de reparatie’, sindsdien wachten we terug op een technieker voor ‘de installatie’. We hebben sindsdien ook dagelijks meerdere keren gebeld, maar het blijkt onmogelijk om een nieuwe afspraak in te plannen. Elke keer krijgen we te horen dat iemand binnen 24 tot 48 uur contact zou opnemen, maar dat is nog nooit gebeurd.
Tot op vandaag heeft geen enkele medewerker ons kunnen helpen om effectief een nieuwe afspraak vast te leggen. De communicatie verloopt bijzonder stroef, en eerlijk gezegd zijn we hier intussen behoorlijk kwaad en gefrustreerd over.
Wat ons extra stoort: op de website van Proximus staat dat er ook een optie is tot zelfinstallatie. Als Proximus er blijkbaar niet in slaagt om een technieker te sturen, zou men op z’n minst kunnen vermelden dat er ook een optie tot zelf-installatie bestaat. Bovendien claimen ze daar dat wanneer de zelfinstallatie niet lukt er binnen de twee dagen een technieker zou langskomen.
Kan iemand hier eindelijk duidelijkheid over geven en bevestigen wat de snelste manier is om dit nu opgelost te krijgen?
