Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
De ideale categorie om Proximus te contacteren in geval van vragen
Recent actief
op 1 september verdubbeld de download snelheid voor flex fiber pack van 500 mbps naar 1 gbps .dit is wel eens leuk nieuwsdanny
Pickx blijft zochzelf herstarten en opzich isdat geen ramp als je live tv ziet, dan mis je slechts een seconde, maar als we een programma willen herbekijken dan hersart pickx zoch en moeten we dat programma steeds herstarten... dit is zeer irritant. Af en opzetten werkt niet.
Sinds ik overgeschakeld ben naar Flex, vanaf het pack beschikbaar kwam, heb ik dus ook een wifi-booster die als access point geconfigureerd staat. Deze herstart zichzelf regelmatig, ook tijdens gebruik. Is dit een gekend probleem? Ik heb al eens een reset uitgevoerd, maar zonder resultaat…
Sinds begin dit jaar heb ik last ondervonden van zeer instabiele ping bij het spelen van ‘League of Legends’, ik geloof dat dit begonnen is rond dezelfde periode dat de lockdown van start is gegaan.Ik heb jarenlang met een ping van 18 gespeeld en sinds de aanvang van dit probleem schommelt het tussen de 22-30, deze inconsistentie is zeer merkbaar en vrij frustrerend. Ik nam aan dat dit een aanpassing was van Proximus om de druk op een overbelast netwerk te verminderen en dat mijn ping later wel naar zijn gebruikelijke niveau zou dalen. We zijn nu echter een achttal maanden verder en er is hier nog steeds geen verandering in gekomen. Ik heb gecheckt bij een aantal andere mensen die ook Proximus hebben en hun ping is nog steeds hetzelfde als voor de lockdown. Dit doet mij vermoeden dat er toch misschien iets anders aan de hand is. Dit probleem is ook altijd aanwezig, op alle momenten van de dag/nacht en niet alleen tijdens de piekuren.Ik heb een aantal checks gedaan: herstarten van de mo
Beste, wegens een niet/te laat uitgevoerde update op mijn wifi bbox ondervond ik meerdere dagen problemen op mijn laptop én draadloze printer…gezien ik niet op de hoogte gesteld was dat er geen update werd uitgevoerd / uitgevoerd moest worden op de proximus bbox, had ik 2 dagen een wereldbol icoon op mijn privé-laptop ivp het wifisymbool. ik ging er van uit dat een update automatisch zou gebeuren? Niet dus... ik vond mijn netwerk niet meer tussen de beschikbare netwerken niettegenstaande m’n laptop mijn privé netwerk wel kende… 1 dag geprobeerd de wifi terug aan de praat te krijgen - een vriend IT-er opgebeld voor een oplossing - zijn oplossingen werkten ook niet… wifi knop op de bbox licht ingedrukt (waarbij toestel van de muur afviel gezien de vijzen slechts voor 1/3 in de muur zaten en zónder pluggen ( Plus = voorwerp waarmee je een boorgat opvult voor je er een schroef in draait) aan muur bevestigd waren… (mijn eigen schuld vlg de proximus telefonist... ) uiteindelijk Proximus 08
Hallo, een enkele dagen geleden heb ik Proximus gemaild voor het aanvragen van een afbetalingsplan zodat ik mijn ietwat hoog opgelopen factuur in twee delen zou kunnen betalen. Ik kreeg hier echter na enige dagen geen antwoord op, en gezien het toch een redelijk dringende materie betreft besloot ik het via de chat te proberen. Hier werd ik tot mijn tevredenheid toe snel hulp aangeboden.Echter kreeg ik snel te horen dat het opstellen van een afbetalingsplan voor mij niet mogelijk zou zijn sinds ik in het ‘recent verleden’ een betaalbelofte niet zou zijn nagekomen. Dit kan hoe dan ook zeker weten niet kloppen, sinds de enige betaalbelofte die ik recent ben aangegaan keurig op tijd heb betaald (ik heb hier altijd betaalbewijzen van indien gewenst!). Het moet dus een fout in hun systeem betreffen. Na meerdere malen vriendelijk verzoeken via de chat me meer uitleg te geven over welke betaalbelofte dit dan wel zou gaan en/of ze me eventueel een supervisor konden laten spreken kwam het er eig
Hallo, Ik had een vraag rond het aansluiten van internet bij Proximus, of ik dit zelf kon doen zoals geadverteerd op de website. In een chat met Ben werd mijn vraag niet beantwoord, en werd in de plaats een internetabonnement aan mijn account gekoppeld. Ik wil echter geen internet bij Proximus, maar nu kan ik dit nergens opzeggen. Als ik bel, wordt er gewoon afgelegd na een lange wachttijd, en het onlineformulier vraagt voor een internetnummer dat ik niet terugvind. Ik zit nu ook al 3 uur lang in wachtrij voor een chat, maar neem troost in het feit dat de gemiddelde wachttijd 3 uur geleden 5 minuten was.
Ik had een bedrijfsabonnement wat ze gingen omzetten in een pay and go. Ik kreeg een SmS dat ik mijn pay&go kaart moest activeren en wanneer ik dat deed kreeg ik de boodschap dat ze mijn nummer niet kennen. Ik kan dus onmogelijk mijn pay and go kaart activeren.Bellen gaat ook niet, krijg de boodschap dat ik de kaart moet activeren maar dat gaat niet!!
Om een of andere reden is het niet mogelijk om amazon prime te vinden/installeren op de nieuwe v7 decoder...what's up with that? Ook wil ik even vermelden dat de tv gids op niets trekt, absoluut geen overzicht meer!
Beste; Ik heb een videocall gepland, en niemand komt opdagen. Ook de chatbot werkt totaal niet
Besteik wil data (4G) op telefoon tijdelijk stopzetten. Dataverkeer blokkeren dus.Is gewoon schuifknop verzetten.Maar kan dit ten aller tijde terug ongedaan gemaakt worden?Groeten
HalloMijn simkaart is defect. Mijn iPhone vindt ze niet meer terug, de pin code wordt niet gevraagd bij het opstarten van de iPhone, en in het menu staat ‘No Sim’.Ik heb ze reeds vewijderd en teruggeplaatst maar het probleem blijft. Een kruistest kan ik niet uitvoeren omdat ik geen ander toestel heb dat met nano sim werkt.Ik heb gelezen op dit forum dat tijdens Corona een nieuwe sim kan opgestuurd worden.Kunnen jullie het nodige doen aub? MvgFilip
Ik zend een e-mail aan enkele vrienden. Mijn adres is bij Hotmail.com (Microsoft). Enkele van mijn vrienden hebben een adres bij Skynet.be . Allen ontvangen het bericht, behalve zij die bij Skynet.be zijn.Ik ontvang een foutboodschap, zoals hieronder. (553 Invalid address syntax)(Enkele details aangepast omwille van de privacy.) De foutboodschap gaat uit van de SMTP-service van een Proximus-server ( 195.238.20.15 ). Eigenaardig:Ik kan aan elk van hen een individueel bericht sturen, zonder probleem.De foutboodschap verwijst naar port 25, dat is de port gebruikt voor de “gewone” SMTP (zonder SSL). Ik zou eerder port 465 of 587 verwachten.De server 167.89.65.169, die vermeld wordt in de bovenste Received-regel, is niet van Microsoft noch van Proximus, maar van Sendgrid/Twilio. Intussen weten we al dat het probleem optreedt als de afzender bij Hotmail of Outlook.com is (Microsoft), bij Yahoo, bij Gmail, maar niet als de afzender bij Skynet.be is.Het probleem treedt op als er in de To-lijst
@Nounourske Zou graag weten welke instellingen Nousnourske juist heeft aangepast op Galaxy tablet om problemen met Pickx app op te lossen.Bij mijn Galaxy 7 inch heb ik ook al vele maanden dit probleem.
Op 2/8 hadden wij een technieker besteld die langskwam om een proximusaansluiting te regelen. Bij aankomst bleek dat dit niet mogelijk was of dat dit extra kosten ging teweeg brengen. Dit zag ik echter niet zeggen dus hebben we de aanvraag geannuleerd. De dag zelf kreeg ik nog een factuur van 59 euro voor laattijdige annulatie. Ik ben redelijk verbaasd door deze factuur en wens deze ook niet te betalen. Verder is er al meerdere keren gevraagd om een Mobilius S abonnement, maar telkens wordt er een Mobile Epic Videos geselecteerd. Kan ik hierover gecontacteerd worden?
De laatste tijd ondervind ik regelmatig problemen met mijn aansluiting. De wifi valt te pas en te onpas uit en ook de volledige b-box3modem zelf valt regelmatig uit en start dan uiteindelijk zelf opnieuw op. Na een vorig contact met de telefonische support had ik al een harde reset van de modem uitgevoerd maar dit heeft het probleem dus niet opgelost.
Beste Proximus medewerkers, ik richt me tot jullie omdat jullie allicht de enige zijn die mij een antwoord gaan kunnen bezorgen . MIjn man (zijn naam en ons klantnummer staat vermeld in mijn profiel) kreeg vanochtend een e-mail van enjoy@proximus.com waaruit blijkt dat hij een barbecuepakket zou gewonnen hebben.We hebben wel degelijk aan deze wedstrijd deelgenomen - we zouden anders de vraag niet stellen - maar zijn met alle phishing pogingen van tegenwoordig echt wel wantrouwig bij dergelijke mails.We willen hierbij dan ook even polsen bij jullie of dit wel correct is. Dit is de mail: “Beste klant, Proficiat! Je bent één van de gelukkige winnaars van onze Enjoy!-wedstrijd. Je hebt bewezen een echte barbecuekoning(in) te zijn, en daarom win je een barbecuepakket voor 4 personen, aan huis bezorgd op zaterdag 28/8 tussen 10u en 18u (de ingrediënten kunnen 2 dagen koel bewaard worden). Het pakket bestaat uit: ·1 aperitiefschaal van de chef ·BBQ-schotel voor 4 personen (3 vleessoorte
na 1,5 week nieuwe klant te zijn werkt de pickx app nog steeds niet.
onderwerp : klachten proximus tv Wij hebben aanslepende klachten met onze tv. Tv is draadloos aangesloten via wifi bridge. Tv geeft regelmatig stilstaand beeld dan dienen we modem en decoder opnieuw op te starten . Naar proximus winkel geweest en contact gehad met technieker er diende iets gewijzigd te worden aan de decoder. Nadat dit gebeurde 2 dagen geen problemen dan opnieuw zelfde probleem. Terug naar proximus winkel daar werd ons gezegd dat we nieuwe decoders moesten installeren . Deze werden via bpost bezorgd. Op de ene tv geinstalleerd zonder problemen, 2de tv lukt niet omdat dit oude tv is (nog met scart aansluiting). Wij terug naar proximus winkel, terug contact gehad met technieker en deze zei ons dat we een hulpstuk moesten kopen bij mediamarkt . Wij naar mediamarkt (kostprijs hulpstuk 70 euro). Terug thuis hulpstuk en decoder geinstalleerd nog steeds geen beeld. Terug naar proximus technieker gechat. Na half uur nog geen oplossing en zegt de technieker doodleuk
Beste, Sinds 3 weken hebben we geen internet/ TV meer bij ons thuis.Dit komt omdat er een kabel ondergelopen was in de straat door de overstromingen.Ondertussen heb ik al meermaals contact gehad met de proximus klantendienst, technische dienst, en hebben ze me al 2 smsen verstuurd waarin ze bevestigen dat het probleem is opgelost ( wat niet het geval is ) Mijn buren, die ook bij Proximus zijn, hebben geen enkel probleem meer. ondertussen hebben ze me al 2x ( mail ) een bevestiging gestuurd dat er een technieker zal langskomen om het probleem op te lossen, maar deze komt niet langs… terwijl er altijd iemand thuis is, en ik ook nooit iemand zie aanbellen op mijn camera’s… Wat kan ik doen dat mijn probleem eindelijk opgelost geraakt? Ik wil bij proximus blijven voor alle duidelijkheid.
Beste ik zou graag weten hoe ik een klacht kan neerleggen ivm dienstverlening.Men stuurt mij in de proximus winkel in city 2 waar ik mijn toestel al 2 maal heb binnen gebracht wandelen met de boodschap.Maar meneer u moet naar het samsung repair center gaan in vilvoorde, dat gaat veel sneller als u dat zelf doet.Heb ik gedaan, ondertussen is mijn gsm al 3 weken zoek, het bedrijf dynafix dat blijkbaar de reperatie doet kan mij niet zeggen waar mijn toestel is. Ik bel naar jullie klantendienst ommijn beklag te doen over de manier waarop men mij heeft afgewimpeld in de winkel waar ik mijn toestel heb gekocht. Ik heb mijn toestel onder garantie willen binnen doen maar men heeft mij vlakaf geweigerd en gezegd dat ik zelf naar het samsung repair center moet gaan. Bijgevolg heb ik dit gedaan en ondertussen is mijn telefoon al 2 weken zoek. Van het bedrijf Dynafix dat blijkbaar de herstellingen uitvoerd heb ik een rma nummer gekregen waarmee ik de reparatie kon volgen. De status staat al weken
Ik heb de vraag hier al verschillende malen gesteld, maar nog nooit een antwoord gekregen. Ook al verschillende keren naar de klantendienst getelefoneerd, maar nooit een oplossing gekregen. Ik probeer het dus nog eens hé: niettegenstaande wij gemeld hebben dat we commerciële mails van Proximus willen ontvangen, ontvangen we er al jaren geen meer. In de beginjaren ontvingen we ze, maar nu dus niet meer. Niet van de acties, niet van nieuwigheden, … We moeten altijd alles in de pers vernemen (als we het al vernemen). Dus nogmaals een oproep: is er iemand die weet hoe we dat kunnen oplossen?
Hello, is it possible to order a second sim for the same contract and use the 2 cards at the same time for Data? Thanks !
Stappen gevolgd zoals het hoort ..op einde geen Acces Point signaal en WPS blijft oranje.Bij opnieuw proberen ..zet power aan en WPS licht oñmiddelijk oranje ...modem WPS na twee sec knippert..doe stappen...weer hetzelfde ..raakt niet geconfronteerd.Reset..wifibooster staat aan...enkel WPS staat oranje en power op groen..de rest nada...druk met telefoon pinnetje voor sleuf 10 seconden op de reset knop...natuurlijk blijft enkel WPS oranje en power on .de rest stond nooit op groen!!PS: nieuw afgehaalde wifi- booster... what's the problem??? How to solve???Jan
hallo. Ik moet mijn prepaidaart opnieuw registreren maar het lukt niet. Ik krijg altijd een melding waar op staat dat mijn gsm nummer niet geldig is. alvast bedanktP Bastos
Heb je al een account? Inloggen