@DhrBrooman Ik heb de bestelling opnieuw ingeleid met een nieuw ordernummer. Je krijgt hiervan bevestiging per e-mail. Ik volg het verder op via dossier 48853215. Groetjes, Antonella
@DhrBrooman Alles ziet er nu goed uit. De levering staat gepland voor 13/08. Ik ga dossier 48853215 afsluiten. Groetjes, Antonella
Wij zijn recent klant geworden bij Proximus (11/08) en hebben dus ook gebruik gemaakt van de smartphone met abonnement. Vorige week dinsdag (17/08) zijn deze besteld, deze zouden die vrijdag aankomen maar tot op heden nog steeds niets ontvangen buiten enkel de bevestigingsmail.Als ik de bestelling wil volgen via myproximus zijn ze er zelfs nog helemaal niet mee bezig. Vandaag probeerde ik via de chat contact hierover te hebben met een medewerker en dit gesprek had ik om 12.20u gestart en nog steeds geen antwoord gekregen, ondertussen is het 14.44u. Ik zou graag willen weten hoe het met onze bestelling zit, wanneer die gaat aankomen.
Vriendelijke groeten
@Antonissen
Beste, we willen dit graag nakijken
Daar hebben we je gegevens voor nodig
Kan je in je profiel je gegevens invullen ?
in het ticket het ordernummer?
Ter info: Forum Profiel
Rechtsboven klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers
> daar je gevraagde gegevens aanvullen, en
> Sla wijzigingen op en geef een seintje als t gebeurd is
Vriendelijke groeten
Tina
@tina.b Alles zou nu in het profiel moeten staan
En nog steeds weet ik van niets
@Antonissen
ik probeer een collega te bereiken ivm deze orders
Er was een probleem met de stock, maar het dossier is niet heel duidelijk…
ofwel belt ze je zelf terug (geen voicemail bericht gehoord 24-8?)
ofwel komen wij het te weten…
groeten
Tina
Geen telefoon of voicemail gekregen.
Begrijp niet goed wat er aan deze order niet duidelijk is? Zijn 2 smartphones + 2 abonnementen besteld.
Dat er een probleem met de stock is en dan niet geleverd kan worden dat begrijp ik maar de klanten en vooral de nieuwe klanten mogen hier dan wel van op de hoogte gehouden worden.
Hopelijk worden wij dit keer geholpen.
Mvg
Antonissen
Een probleem met de stock? Nee blijkbaar zijn de gsm’s niet meer op voorraad en is mijn order verworpen, zonder enige verwittiging. Dit kwam ik net te weten van de helpdesk.
Waarom staan ze dan nog steeds in voorraad terwijl ze eigenlijk een week geleden al niet meer in voorraad waren?
Welke oplossing gaat mij hiervoor geboden worden? Wat een klucht is dit :/
@Antonissen Dag, de beheerder van je dossier zal spoedig contact met je opnemen. Groetjes Luc