Ik heb geprobeerd om extra data (20GB) te bestellen, maar zonder succes. Er is dus een probleem met deze functionaliteit en nu zit ik al enkele dagen aan trage snelheid...
Als de Prox medewerkers hier straks de draad opnemen kunnen zij je verder hepen en daarom best ondertussen zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten, zodat zij met die gegevens direct aan de slag kunnen.
Profiel aangevuld. Ik werk vandaag thuis dus de verlaagde snelheid is niet aangenaam!
lukt het niet zowel via myproximus app
als via de webversie → MyProximus – Klantenzone | Proximus
Ik gebruik de app niet. Enkel via computer/laptop (myproximus). Ik heb in het verleden al regelmatig data bijgevraagd zonder problemen.
En als je een privé venster in je browser open via toetscombinatie
CTRL SHIFT N
en dan naar MyProximus surft en alle cookies aanvaart, lukt het dan ook niet?
Als dat ook niet lukt zal het wachten zijn tot een Prox forummedewerker hier langskomt.
Neen, dat marcheert niet. Wanneer kan ik die prox medewerker verwachten?
Aanbod
Oeps, je maandelijks surfvolume is al bijna op? Als je geen Extra Volume activeert wanneer je limiet bereikt is, vermindert je snelheid tot de eerste dag van de volgende maand. Bestel snel Extra Volume en surf verder, aan je gebruikelijke snelheid.
Extra Volume 300 GB
- Tuttimus, Familus, Minimus of Flex
- Pack met Internet Maxi of Internet Comfort
- Internet Maxi
Gratis
Extra Volume 20 GB
- Internet Start
- Internet Comfort
- Pack met Internet Start
€ 5
Je moet extra volume aanvragen alvorens je op verminderede snelheid word gezet!!!!! Nu zal je moeten wachten vrees ik.
Dat is het probleem! Ik heb extra 20 GB aangevraagd maar het werkt niet!
Neen, dat marcheert niet. Wanneer kan ik die prox medewerker verwachten?
NB:
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.