Vraag

Laattijdige levering


Op 27/7 een online bestelling van gsm met abo gedaan. Bij de bestelling krijg je de melding dat het toestel en sim-kaart binnen de drie dagen geleverd worden. Dit is echter niet zo. Heb al meermaals de klantendienst gecontacteerd en deze geven steeds een nieuwe leverdatum. Deze leverdatum klopt niet en de bestelling blijft in behandeling staan. Ik ben een nieuwe klant, maar de start verloopt toch al met een valse noot. 

Ordernummer: R000000110000JC2YC-1


10 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@DhrBrooman Ik heb de bestelling opnieuw ingeleid met een nieuw ordernummer. Je krijgt hiervan bevestiging per e-mail. Ik volg het verder op via dossier 48853215. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@DhrBrooman  Alles ziet er nu goed uit. De levering staat gepland voor 13/08. Ik ga dossier 48853215 afsluiten. Groetjes, Antonella

Wij zijn recent klant geworden bij Proximus (11/08) en hebben dus ook gebruik gemaakt van de smartphone met abonnement.  Vorige week dinsdag (17/08) zijn deze besteld, deze zouden die vrijdag aankomen maar tot op heden nog steeds niets ontvangen buiten enkel de bevestigingsmail.Als ik de bestelling wil volgen via myproximus zijn ze er zelfs nog helemaal niet mee bezig. Vandaag probeerde ik via de chat contact hierover te hebben met een medewerker en dit gesprek had ik om 12.20u gestart en nog steeds geen antwoord gekregen, ondertussen is het 14.44u. Ik zou graag willen weten hoe het met onze bestelling zit, wanneer die gaat aankomen. 

Vriendelijke groeten

Reputatie 7
Badge +3

@Antonissen 

Beste, we willen dit graag nakijken

Daar hebben we je gegevens voor nodig

Kan je in je profiel je gegevens invullen ?

in het ticket het ordernummer?

Ter info:  Forum Profiel
Rechtsboven klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers
> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en 
> Sla wijzigingen op en geef een seintje als t gebeurd is

 

Vriendelijke groeten

Tina

@tina.b Alles zou nu in het profiel moeten staan

En nog steeds weet ik van niets 

Reputatie 7
Badge +3

@Antonissen 

ik probeer een collega te bereiken ivm deze orders

Er was een probleem met de stock, maar het dossier is niet heel duidelijk…

ofwel belt ze je zelf terug (geen voicemail bericht gehoord 24-8?)

ofwel komen wij het te weten…

groeten

Tina

Geen telefoon of voicemail gekregen.

Begrijp niet goed wat er aan deze order niet duidelijk is? Zijn 2 smartphones + 2 abonnementen besteld. 

Dat er een probleem met de stock is en dan niet geleverd kan worden dat begrijp ik maar de klanten en vooral de nieuwe klanten mogen hier dan wel van op de hoogte gehouden worden. 

Hopelijk worden wij dit keer geholpen.

Mvg

Antonissen

Een probleem met de stock? Nee blijkbaar zijn de gsm’s niet meer op voorraad en is mijn order verworpen, zonder enige verwittiging. Dit kwam ik net te weten van de helpdesk. 

Waarom staan ze dan nog steeds in voorraad terwijl ze eigenlijk een week geleden al niet meer in voorraad waren? 

Welke oplossing gaat mij hiervoor geboden worden? Wat een klucht is dit :/

Reputatie 7
Badge +3

@Antonissen Dag, de beheerder van je dossier zal spoedig contact met je opnemen.  Groetjes Luc

Reageer