Vraag

mijn unlimited mobiele abonnement in (flex pack)....

  • 25 August 2021
  • 5 reacties
  • 72 Bekeken

Hi

Ik zie in mijn proximus aap dat mijn gsm abonnement/ data limiet is niet klopt.

NNormaalgezien heb ik 40 gigabite (unlimited). In flex pack. 

Ik zie het nu 25 gigabite. En de prijs 39 euro. 

Toen heb ik de flex pack besteld was het 40 gigabite . 

Ik heb gisteren de klantenservice gebeld. Ze zeggen dat is geen 40 gigabite en geen 25 gigabite.... ze zeggen 30 gigabite.

 

Dan hoe betaal ik 39 euro inclusief de flex pack voor mijn gsm unlimited abonnement? .... ik snap het niet! 

 

Mvg

 


5 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Enkel Proximus medewerkers en uzelf kennen het van toepassing zijnde abo

Concreet heeft een Flex pack met mobile Unlimited 40 GB data aan volle snelheid

Flex--INT-TV-TEL----Unlimited_NL_20200701~2021-04-29-11-14-47~cache.pdf (proximus.be)

 

Een Mobilus Unlimited 5G buiten pack daarentegen biedt slechts 35 GB data aan volle snelheid

 

Kan het misschien dat u over een Mobilus 5G unlimited premium abo buiten pack beschikt tijdelijk voor 6 ( of eventueel zelfs 12 maand) à rato van 39,99 i.p.v. 49,99 euro/maand (tijdelijk online korting 20%) van x maand geleden?

Hi

Ik zie in mijn proximus aap dat mijn gsm abonnement/ data limiet is niet klopt.

NNormaalgezien heb ik 40 gigabite (unlimited). In flex pack. 

Ik zie het nu 25 gigabite. En de prijs 39 euro. 

Toen heb ik de flex pack besteld was het 40 gigabite . 

Ik heb gisteren de klantenservice gebeld. Ze zeggen dat is geen 40 gigabite en geen 25 gigabite.... ze zeggen 30 gigabite.

 

Dan hoe betaal ik 39 euro inclusief de flex pack voor mijn gsm unlimited abonnement? .... ik snap het niet! 

 

Mvg

 

Als de Prox medewerkers hier straks de draad opnemen kunnen zij nagaan wel pack je juist hebt en je verder inlichten hierover, daarom ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten, zodat zij met die gegevens direct aan de slag kunnen.

Hi 

Ik snap het niet... is mijn gsm abonnement buiten de flex pack?

Dan waarom betaal ik 39 euro voor 25 gigabite?

Hoe .. ik zie vroeger 40gb in mij aap.. ook bij bestellingen.. en later 25 gb... 

Hoe gisteren klantenservice zegen 30gb.. 

In de foto van nu forum op deze reacties is 40gb... 

Wie onderhoud deze problemen aub?

 

Gewoon wachten tot een forummedewerker hier de draad opneemt zodat zij dit kunnen natrekken.

NB: Mensen die van proximus zelf zijn hebben een proximus symbool naast hun naam staan.

Reputatie 7
Badge +3

@MO0708   Dag, je zit momenteel aan 15,1GB van de 40GB er resten nog 24,8 GB

Groetjes,

Luc

Reageer