Vraag

"Jouw mening telt"? Er komt slechts één vraag: "Ben je klant bij Proximus?"

  • 30 August 2021
  • 3 reacties
  • 66 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1
  • Practitioner
  • 57 reacties

Weer een rare, hoor: Ik open via een e-mail link mijn topic waar een reactie op gekomen is, en ik krijg de welbekende pop-up die zegt dat “Jouw mening telt”: In vijf vragen wil Proximus mijn mening vragen.

Als ik besluit om eens te bekijken wat ze van me willen weten, dan krijg ik de vraag of ik Proximus-klant ben. Ik antwoord, naar waarheid, “Ja”, en ik ga door… en de vragenlijst is meteen afgelopen ?!?!?

Ik krijg een bedankje voor mijn antwoorden (???), met het bericht dat ze mij binnenkort zullen contacteren.

Als je het mij vraagt, dan kan dat toch niet helemaal de bedoeling zijn?


3 reacties

Ik krijg er ook soms zo binnen van online winkels waar ik al iets gekocht heb, vroeger antwoorde ik daar ook op maar als ze die identieke zelfde vragen dan nog een tijdje later terug stellen, vraag ik mij dan ook af hebben jullie eigenlijk wel gelezen wat ik over twee weken al beantwoord heb …. dus het resultaat is dat ik ze gewoon negeer in het vervolg!

Reputatie 2
Badge +1

Ja, ik negeer die tegenwoordig ook.

Ik was enkel benieuwd naar welke vragen ze dan wel zouden stellen, dus wilde ik het wel eens proberen. (Al moet ik het eerste bedrijf nog tegenkomen dat ook nog iets dóét met die antwoorden.)

De enige vraag die ik kreeg, was echter of ik klant ben bij Proximus. Einde vragenlijst. Veel "mening" kan ik daar toch niet over geven? 't Is gewoon "Ja" of "Nee", toch?

Ja maar had je aangeduid dat je geen klant was zouden er mss andere vragen gekomen zijn hangt van de bedoeling van die bepaalde enquête van het moment af en dat kan de volgende keer, dat je weer de vraag krijgt,  om totaal iets anders gaan. Als ik op de cookies in mijn browsers som wis omdat er na een duur iets niet goed meer loopt dan krijg ik ook als ik dit forum open weer de vraag naar mijn mening na een tijdje, maar daar ga ik niet meer op in, uiteraard doet iedereen daar zijn eigen goesting mee.

Reageer