Skip to main content

Geachte,

 

De technieker zou normaal bij ons langskomen om Proximus aan te sluiten naar aanleiding van een verhuis. Wij hebben deze afspraak echter ruim op voorhand telefonisch geannuleerd. De medewerker die ons verder hielp zei dat alles in orde was en heeft niets vermeld over een laattijdige annulatie. Tot onze verbazing wordt er nu een bedrag van 59 euro gefactureerd voor “laattijdige annulatie van bestelling” (factuur 7105357***).

 

Wij veronderstellen dat het hier om een vergissing gaat? Zou u zo vriendelijk willen zijn om dit recht te zetten?

 

Mvg

Best nooit privégegevens posten (zoals je forum roepnaam bv. enz...) op een openbaar forum waar iedereen alles kan lezen, maar wel in je → ForumProfiel, daar zo veel mogelijk gegevens invullen/aanvullen in de passende met privé" aangeduide tekstvelden, deze kunnen enkel door proximus medewerkers gelezen worden.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten, zodat van zodra ze hier de draad opnemen hiermee aan de slag kunnen.

PS: Je forum roepnaam kan alleen door iemand van het proximus forumteam zelf bewerkt worden.


Gelieve de forum roepnaam te wijzigen naar Tine.


Morgen kunnen de Prox forummedewerkers dit verder regelen voor u.


Dag @TineB ik deed het nodige om je profielnaam aan te passen en de aanrekening recht te zetten, bevestiging volgt! Groetjes, Heidi


@TineB  Dag Tine, ik zie dat er reeds een rechtzetting aangemaakt is voor dit bedrag en dat er een terugbetaling voorzien is van 23,61 euro.

Groetjes Luc


Hartelijk bedankt voor de rechtzetting en jullie hulpvaardige dienstverlening


@TineB  Graag gedaan

 


Reageer