Gisteren, zaterdag 28 juli, zou er een technieker komen. Donderdag was er ook al ene geweest, maar had alles slechter gemaakt dan ervoor.
Zaterdagochtend kreeg ik een sms dat er zeker iemand moest thuis zijn voor de reparatie. Verder stond er nog in de SMS dat indien je niet thuis kon zijn je moest bellen naar de klantendienst.
Dus een hele dag zitten wachten, niemand gekomen. Om 17 uur kwam er een mail dat alles gerepareerd was. Ik dus gebeld naar de klantendienst. Ze zeiden er dat de technieker autopech gekregen had. Alle begrip hiervoor, maar de klanten wachten thuis wel op hem. Geen telefoontje gekregen dat hij niet kon komen, en dat voor een telecombedrijf!!!! Wel heeft hij op zijn laptop ingegeven welke zogezegde service hij ons gegeven had. Dat lef had de technieker wel, daar stak hij zijn tijd in, liever op zijn laptop tikken dan de mensen opbellen, je moet maar durven.
Als provider wel een sms ‘s ochtends sturen dat je zeker moet thuis zijn en anders bellen. Als bedrijf moet dat dus niet. Van klantenservice gesproken!!!!!
Dus terug een nieuwe afspraak maken, nu dinsdag. Ik verzeker u dat de technieker die dinsdag komt het niet gemakkelijk zal hebben. 3 dagen thuiszitten en verlof nemen voor een klein probleem, het is wat teveel. Hier zullen ze bij Proximus nog van horen. Als ze met mijn kloten willen spelen, ik met de hunne ook!!!!