Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
De ideale categorie om Proximus te contacteren in geval van vragen
Recent actief
wanneer komen ze zwarte dozen tegen de gevels plaatsen voor Fiber in de visélaan???
Sinds een week springt de decoder ’s nachts om 3u30 aan na de update.Ik heb het automatisch aanspringen van de tv al uitgezet (jammer want nu heb ik 2 afstandsbedieningen nodig als ik proximus opzet) maar hoe zorg ik er voor dat de decoder niet meer tot de ochtend opstaat ipv op stand-by? In tijden van energiecrisis telt elke euro ;-)
Op 09/11/2022 kwam men fiber kabel aanleggen in Waregem. Hierdoor had ik geen internet en TV meer doordat de huidige kabel geraakt werd. Na een aantal malen telefoneren met de klantendienst ging het probleem telkes ten laatste de dag nadien tegen 16:30 uur opgelost worden. Pas deze morgen sinds 09:30 uur heb ik terug internet en TV. Twaalf dagen dus problemen gehad. Geen internet, geen TV, deurbel werkt niet, kinderen kunnen geen huiswerk maken dus moeten we naar familie om hun internet te gebruiken, benzine hiervoor gebruiken, massa’s tijd verspeelt aan telefoontjes met de klantendienst,… Ik pols zonet bij de klantendienst naar een compensatie hiervoor.Er werd mij meegedeeld dat ik enkel een creditnota voor het internet voor de voorbije dagen en dat er niets anders kan gedaan worden. Dit is toch ongehoord.Heeft er nog iemand een ervaring hiermee om een dergelijke belachelijke compensatie te krijgen?Ik overweeg alvast om een andere provider te zoeken
Beste,Tot recent was ik klant bij Telenet voor mijn TV. Sinds deze week ben ik overgeschakeld naar Proximus TV.Op mijn TV is een Bose sound system aangesloten (sound system is wel al twaalftal jaar oud).In de Telenet periode (dus tot vorige week) kon ik de afstandsbediening van het Bose systeem zodanig configureren dat ik die ook kon gebruiken om mijn TV te bedienen (ik had met andere woorden de afstandsbediening van Telenet helemaal niet nodig).Bij overschakelen naar Proximus deze week is de opstart op zich vrij probleemloos verlopen, inclusief de koppeling met mijn Bose systeem (via een optische kabel tussen de TV box en het Bose systeem). Het geluid van mijn TV hoor ik dus via mijn Bose systeem. Tot daar alles OK.Wat echter niet meer werkt, is de koppeling tussen de afstandsbedieningen. Met andere woorden: ik moet nu twee afstandsbedieningen gebruiken:Die van Proximus om de TV in te schakelen en te bedienen (bv. de kanalen wijzigen enz.). Maar als ik op die afstandsbediening de volu
In de nieuwbouwwijk Colibrilei te Boom ligt de fiber klaar in de straat, maar deze is nog niet aangesloten aan de hoofdleiding. Hierdoor kunnen we als nieuwe bewoners geen internet verkrijgen momenteel. Graag dus 2 zaken oplossen:Ervoor zorgen dat de fiber met spoed aangesloten wordt aan de hoofdleiding Afspraak laten doorgaan voor het plaatsen van modem en aansluiting zoals aangevraagd via de verhuis, maar nog niet uitgevoerd!Alvast bedanktV.
Ik krijg elke keer een fout melding als ik een opname wil herbekijken via de ipad of de pc dus kan deze niet bekijken thuis lukt dit allemaal perfect (zit wel op het wifi netwerk van het werk, maar voor andere streaming diensten is dit geen probleem)
Allen, sinds verleden week onze installatie.Bij kijken van tv zijn er steeds zeer kort onderbrekingen en soms een horizontale grijze flitst door het beeld. Spotify beluisteren via de cromecast in de tv box is niet aan te horen. De eerste 10 sec herken je het lied zelf niet meer. Als ik Sptify meteen naad de tv stream (die op de wifi zit) gaat dit perfect. Dan lijkt het me dat het probleem op de TV box te zit.De tv box is aangesloten op 1 vd poorten op de router. (ook al poort veranderd) De kabel tussen beide heb ik ook al laten vervangen. Heb al verschillende keren een chatsessie gehad met support en alles uitgevoerd wat ze zeiden zonder enige resultaat, de chatsessie wordt afgesloten zonder enig advies of oplossing.Wat heb ik al geprobeerd? 10 * reset’s, update, utp en hdmi bekabeling vervangen, op ander poort gezet, alle andere toestellen vd router gedaan…..Graag jullie hulp, alvast bedankt!!
Programma van dag voordien terug bekijken. Wat stel ik dan vast ? Dit programma wordt bij Mijn video’s gezet en blijft daar staan, zonder een mogelijkheid om dat te deleten , ook al is deze gekozen herhaling bekeken.Eigen opnames worden ook bij Mijn video’s gezet en kunnen wel verwijderd worden. Hoe kunnen deze programma’s die herbekeken worden toch verwijderd worden ? Stel je voor dat je na een tijd een heleboel programma’s terug bekijkt en ze allen bij Mijn video’s komen, wordt deze inventaris overbelast en heb je geen overzicht meer met eigen opnames. Vreemd. ro
Sinds 4 weken heb ik last van packet loss. Eerst hadden we een proximus router in de kelder met een orange versterker en dit werkte perfect maar sinds 4 weken kreeg ik die packet loss. De technische dienst van proximus zeiden dat de oorzaak kwam door de versterker van orange. Nu ik die heb veranderd naar proximus versterkers blijf ik het probleem hebben. Vandaag is de technieker gekomen om de wifi boosters op de juiste stand te zetten maar tevergeefs. Ik krijg zelfs tot 49.9% packet loss. Dit heb ik allemaal ervaren tijdens het spelen op de ps4 en op de computer. Ik krijg bij beide packet loss. En ze zijn ook beide aangesloten via een kabel vanuit de wifi booster van proximus. Ik weet niet waar het probleem ligt kan iemand me helpen?
Hallo, zijn er nog mensen die slechte ontvangst hebben met Pickx ? We kunnen geen TV kijken : het programma stopt na een paar seconden, veranderen van zender geeft soms een tijdelijke (paar minuten) oplossing, we krijgen foutmeldingen P134 en P130.Ik heb de fibermodem herstart, de Bbox herstart, de Android TV box herstart, allemaal zonder resultaat.
Op mijn factuur van november staat de optie Fixed IP Option vermeld. Op geen enkele factuur van de vorige maanden is die optie niet aanwezig.Wat betekent dit?Deze betalende optie heb ik niet aangevraagd, maar hoe kan ik die verwijderen?
Beste, reeds meerdere dagen heb ik problemen met het mobiel internet op mijn GSM.Vandaag heb ik zelf heel de dag geen verbinding.Ik heb reeds meerdere dingen geprobeerd om dit op te lossen, maar niets lijkt te helpen. Zonet probeerde ik telefonisch contact op te nemen hierover, maar na 10 min wachten wordt de telefoonverbinding gewoon verbroken van jullie kant. Ik zou hier graag een oplossing voor vinden. Met vriendelijke groeten,Els
Is het mogelijk om de muziek zenders ook in HD aan te bieden,want het beeld is niet meer van deze tijd ….
Hallo,Enkele dagen geleden had ik een probleem. Na de handelingen gedaan te hebben zoals medewerkers van proximus gevraagd hebben, zijn de problemen opgelost. De topic werd dan ook afgesloten. Spijtig maar vandaag zijn dezelfde problemen opnieuw opgedoken.
Hallo, Wij hebben nu een tv en internetabonnement.Maar alleen internet is toch voldoende om digitale tv te kunnen kijken of niet? Wij denken er ook aan via streaming tv te kijken dan hebben we geen van de twee meer nodig.
Beste,Sinds gisterennamiddag heb ik geen internet meer op gsm maar wel 4G. Er zijn afgelopen week wel 2 updates uitgevoerd waarbij de laatste gisteren 18/11/2022 om 15u42. Ik heb intussen:gsm heropgestart vliegtuigstand aan- en afgezet mobiele gegevens op en af / mobiele hotspot aan en af alle apps op enkel 4G gezet …Niks werkt.Wat kan ik doen om dit asap in orde te krijgen? Alvast bedankt.
Mijn Wifi booster acces point heeft een naam en een wachtwoord.Hoe kan ik deze wijzigen?
De laatste tijd komt het regelmatig voor dat ik één opgenomen aflevering van een serie wil wissen, maar dat dan alle afleveringen gewist blijken te zijn. Is daar een verklaring voor?
Ik heb sinds gisteren een internetaansluiting van proximus.Ik loop echter van het ene probleem naar het andere.1. Ik kan geen produkten toevoegen in myproximus. Ik kan wel inloggen op mijn proximus account maar geen product toevoegen, na een tijdje krijg ik dan een melding, "deze pagina is niet bereikbaar" en met windows troubleshooter " het volgende "Gevonden problemen website (192.168.128.1) is online, maar reageert niet op verbindingspogingen".2. Ik kan niet in het configuratiescherm van de modem (internet box v7). IP number doet ook niets.3. Max snelheid vaste aansluiting is min 95, wifi laptops (2) +500 en +900. Van waar dit verschil? Vaste aansluiting is toch sneller?
Ik probeer volgens onderstaande manier de zenders te verplaatsen maar er komt nergens een knop “verplaatsen” te voorschijn. Waar vind ik die knop? Ga naar www.pickx.be/zenders ; Voer je MyProximus login en wachtwoord in; Selecteer een zender in de lijst en sleep die naar de gewenste plaats. Om naar een specifiek nummer te verplaatsen, druk je op de Verplaatsen-knop aan de rechterkant en over je het gewenste nummer in. Breng zoveel veranderingen aan als je wil; Druk op Opslaan bovenaan het scherm om je wijzigingen op te slaan.
Als ik de decoder afzet met de afstandsbediening dan zet die zich automatisch weer aan na een twintigtal seconden. De decoder helemaal afzetten en terug aanzetten helpt niet.Decoder: V6 TV Box
Ik ben dit weekend in UK geweest. Toen ik daar toekwam was er een SMS met het bericht dat ik 50€ buiten bundel heb verbruikt. Dat kan niet, zoals de meeste mensen slaap ik ‘s nachts.Wat is er fout?
Hallo,Vandaag is de technieker langs geweest voor het installeren van tv en modem.Ik merk nu dat het beeldkwaliteit niet is zoals ik gewend ben bij Telenet. Ik heb zelf al wat geprobeerd maar ik krijg het echt niet goed.Iemand met het zelfde probleem of had het zelfde probleem die me kan helpen.Ik stoor me er persoonlijk wel enorm aan. Alvast bedankt
Ik heb mijn facturen betaald maar jullie kunnen mij niet activeren omdat ik op een wachtlijst sta? Maar ik moet wel kunnen bellen. Dus wat moet ik nu doen?