Beantwoord

Prijsverschil gelijkaardige pack ‘privé’ vs ‘business’

  • 8 January 2024
  • 3 reacties
  • 71 Bekeken

Ik heb momenteel een particulier abonnement gekoppeld aan mijn onderneming met BTW-nummer, wat al jaren perfect mogelijk is. Ik heb momenteel een pack met TV, Internet, Mobile en ik wil de optie TV weglaten.


Het bijzondere is dat als ik wil overschakelen naar een pack voor ‘Business’ dat de pack Fiber Essential (500/500) + Business Mobile Flex M (12GB) maar liefst 78 euro/maand kost exclusief BTW. Dezelfde pack Mega Fiber (500/500) + Mobile Flex S (12GB) voor ‘Privé’ kost maar 61,98 euro/maand exclusief BTW. 
 

Waar precies komt dat verschil vandaan?

icon

Beste antwoord door HeidiE 8 January 2024, 15:07

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dag @G4BR13L dat ligt aan de inbegrepen diensten. Als je dit wenst laat ik je vrijblijvend opbellen door een business expert?

Dag @G4BR13L dat ligt aan de inbegrepen diensten. Als je dit wenst laat ik je vrijblijvend opbellen door een business expert?

Dag HeidiE, ik heb het intussen aangepast via een collega van u en de Proximus Chat, en ik ben gebleven bij een ‘privé’ abonnement gekoppeld aan mijn onderneming en ondernemingsnummer. Ik betwijfel dat ik extra diensten nodig heb na zoveel jaren.

Reputatie 7
Badge +3

Fijn om te lezen dat het al in orde werd gebracht! 😊

Reageer