Skip to main content
Antwoord

uitschakelen voicemail lukt niet

  • January 7, 2024
  • 3 reacties
  • 216 Bekeken

hallo,

 

ik zou graag mijn voicemail uitgeschakeld hebben op mijn mobiel, maar via de MyProximus website en de app lukt het niet, kunnen jullie van de dienst dit misschien inorde brengen voor mij a.u.b.

 

en moest het lukken om de beltijd naar 30seconden te brengen, want dit lukt ook niet via de MMI codes, krijg telkens foutmelding, **61*+32475151516**30# , **61*+32475151515**30# werkt niet.

 

alvast bedankt.

Beste antwoord door GeertC

@Christine51 

Je mag het GSMnr. waarover het gaat vermelden op je profiel, dan zal ik het rechtstreeks aanpassen in ons programma.

 

Geert

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Martin
  • January 7, 2024

@Christine51 

Ter info: PX moderatoren komen morgen pas op het forum terug.

nb: voor pay and go en full control lukt dit niet via deze weg https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_voicemail_deactivate/particulieren/support/telefonie/voicemail-en-oproepbeheer/voicemail-en-phonemail/voicemail-van-je-gsm-of-vaste-lijn.html

maar Dan kunnen de PX moderatoren je morgen verder helpen.

 


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 9, 2024

@Christine51 

Je mag het GSMnr. waarover het gaat vermelden op je profiel, dan zal ik het rechtstreeks aanpassen in ons programma.

 

Geert


  • Auteur
  • Apprentice
  • January 9, 2024

@Christine51

Je mag het GSMnr. waarover het gaat vermelden op je profiel, dan zal ik het rechtstreeks aanpassen in ons programma.

 

Geert

blijkbaar is het al aangepast, waarvoor mijn dank !

grts.