Skip to main content
Beantwoord

uitschakelen voicemail lukt niet


hallo,

 

ik zou graag mijn voicemail uitgeschakeld hebben op mijn mobiel, maar via de MyProximus website en de app lukt het niet, kunnen jullie van de dienst dit misschien inorde brengen voor mij a.u.b.

 

en moest het lukken om de beltijd naar 30seconden te brengen, want dit lukt ook niet via de MMI codes, krijg telkens foutmelding, **61*+32475151516**30# , **61*+32475151515**30# werkt niet.

 

alvast bedankt.

Beste antwoord door GeertC

@Christine51 

Je mag het GSMnr. waarover het gaat vermelden op je profiel, dan zal ik het rechtstreeks aanpassen in ons programma.

 

Geert

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
This topic has been closed for comments

3 reacties

Martin
  • 33558 reacties
  • 7 januari 2024

@Christine51 

Ter info: PX moderatoren komen morgen pas op het forum terug.

nb: voor pay and go en full control lukt dit niet via deze weg https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_voicemail_deactivate/particulieren/support/telefonie/voicemail-en-oproepbeheer/voicemail-en-phonemail/voicemail-van-je-gsm-of-vaste-lijn.html

maar Dan kunnen de PX moderatoren je morgen verder helpen.

 


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2167 reacties
  • Antwoord
  • 9 januari 2024

@Christine51 

Je mag het GSMnr. waarover het gaat vermelden op je profiel, dan zal ik het rechtstreeks aanpassen in ons programma.

 

Geert


  • Auteur
  • Apprentice
  • 8 reacties
  • 9 januari 2024
GeertC schreef:

@Christine51

Je mag het GSMnr. waarover het gaat vermelden op je profiel, dan zal ik het rechtstreeks aanpassen in ons programma.

 

Geert

blijkbaar is het al aangepast, waarvoor mijn dank !

grts.