Beantwoord

uitschakelen voicemail lukt niet

  • 7 January 2024
  • 3 reacties
  • 96 Bekeken

Reputatie 1

hallo,

 

ik zou graag mijn voicemail uitgeschakeld hebben op mijn mobiel, maar via de MyProximus website en de app lukt het niet, kunnen jullie van de dienst dit misschien inorde brengen voor mij a.u.b.

 

en moest het lukken om de beltijd naar 30seconden te brengen, want dit lukt ook niet via de MMI codes, krijg telkens foutmelding, **61*+32475151516**30# , **61*+32475151515**30# werkt niet.

 

alvast bedankt.

icon

Beste antwoord door GeertC 9 January 2024, 14:35

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Christine51 

Je mag het GSMnr. waarover het gaat vermelden op je profiel, dan zal ik het rechtstreeks aanpassen in ons programma.

 

Geert

Reputatie 1

@Christine51

Je mag het GSMnr. waarover het gaat vermelden op je profiel, dan zal ik het rechtstreeks aanpassen in ons programma.

 

Geert

blijkbaar is het al aangepast, waarvoor mijn dank !

grts.

@Christine51 

Ter info: PX moderatoren komen morgen pas op het forum terug.

nb: voor pay and go en full control lukt dit niet via deze weg https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_voicemail_deactivate/particulieren/support/telefonie/voicemail-en-oproepbeheer/voicemail-en-phonemail/voicemail-van-je-gsm-of-vaste-lijn.html

maar Dan kunnen de PX moderatoren je morgen verder helpen.