Als trouwe klant , al van beginne af, heb ik bij mijn weten nog nooit niet kunnen meegenieten van een of andere korting , hoe moet ik deze aanvragen ?
PS: Ondertussen best zoveel mogelijk (privé) gegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent). De met "privé aangeduide tekstvelden kunnen enkel door Proximus medewerkers zelf gelezen worden. In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden, indien gewenst. Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op".
In ben reeds 45 jaar trouwe klant van Belgacom en nu proximus . Nooit eens beloond geweest met een korting als trouwe klant . Zou heel welkom zijn vermits mijn abonnement nu toch al € 103 bedraagt. Mijn gegevens staan in profiel. Indien mogelijk met veel dank.
Dag
Beste HeidiE,
Ik heb je mail ontvangen. Met veel dank . Ondanks de koude heb je mijn hart verwarmd.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.