Vraag

kan geen nieuwe mailbox aanmaken


na invullen van een nieuw e-mail adres en nieuw PW, krijg ik steeds het bericht “Oeps, …. probeer binnen enkele minuten opnieuw”. Heb dit nu reeds meerdere keren geprobeerd, via browser Chrome en ook via Edge. Ik zie dat dit geen uniek probleem is in de voorbije jaren. Wat is de oplossing ? 


10 reacties

bijkomende info: ik zie dat ik naast mijn mailbox (****@skynet.be) ook nog 2 andere mailboxen van het type mc123456@proximus.be Deze kan ik ook niet verwijderen. Wat is dit ? 

Alleen aliassen (van een Mailbox mail-accountadres), dus mailadressen die je zelf aangemaakt hebt kun je zelf verwijderen ook maar een Mailbox mail-accountadres kunnen alleen door Proximus gewist worden. 

Mails gericht naar die aliassen komen in de zelfde Mailbox als die gericht naar het Mailbox mail-accountadres terecht.

OK, maar die 2 ”mc123456”-adressen zijn eigenlijk bijzaak voor mij (waar ze ook vandaan komen ?). Mijn vraag was waarom ik een tweede/nieuwe mailbox niet kan aanmaken.

mss overschrijdt je  het max aantal mailboxen volgens je Internet abonnement, aangezien je een mailbox xxxxx@skynet hebt en nog twee xxxxxx@proximus. Maar dat moet ik aan de prox forummedewerkers overlaten om dit voor je na te trekken.

als mijn laatste gegevens nog kloppen en het ondertussen niet veranderd is, was dit:
Internet Start: 1 mailbox
Internet Comfort: 4 mailboxen
Internet Maxi: 6 mailboxen

per mailbox kan je 5 aliassen aanmaken

ik heb internet Maxi, dus dat zal het niet zijn. Over naar een Proximus medewerker aub.

Reputatie 7
Badge +3

@vergeynst maarten 

je vraag is doorgestuurd naar de technische collega’s voor hulp

groeten

Tina

Geachte, Ik heb exact dezelfde problemen.

Bij het aanmaken van een extra mailaccount krijg ik telkens “Oeps, …. probeer binnen enkele minuten opnieuw”

Ik heb enkele dagen terug via de chat met een Proximus medewerker gesproken. Hij beloofde dit voor te leggen aan een specialist en ik zou binnen 24 tot max 48u een bericht krijgen.

Dit is jammer genoeg niet het geval!

Mag ik dringend een antwoord of hulp ontvangen AUB?

Reputatie 7
Badge +5

@Elie De Ruyck Kan je je klantgegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijken we het verder voor je na.

Mijn klantennummer is 1640332

Elie De Ruyck

Schuiferskapelsesteenweg 26

8700 Tielt

 

@Elie De Ruyck 

Best nooit privégegevens posten op een openbaar forum waar iedereen alles kan lezen, maar wel in je → ForumProfiel, daar zo veel mogelijk gegevens invullen/aanvullen en de met privé" aangeduide tekstvelden, kunnen enkel door proximus medewerkers zelf gelezen worden. In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden.(bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag). Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

Reageer