Vraag

Retourlabelzegt

  • 8 January 2024
  • 1 reactie
  • 56 Bekeken

Ik heb vanaf 5 januari mijn televisie opgezegd en fiber later installeren. Ik zou volgens jullie de modem en de decoder kunnen terugsturen met een retourlabel dat jullie mij gingen bezorgen. Ik heb momenteel nog niets ontvangen. De medewerker via de chat zegt dat ik de apparaten daarom in een proximuswinkel moet binnen brengen. Er zijn echter amper proximuswinkels in mijn omgeving en mijn vader is zopas overleden, ik heb dus geen zin om heel Antwerpen rond te rijden omdat jullie geen retourlabel kunnen voorzien zoals beloofd. Jullie medewerker via chat kan me niet verder helpen. Gelieve hier iets aan te doen, jullie kunnen niet verwachten dat jullie klanten overal naartoe gaan rijden omdat jullie diensten niet werken. 


1 reactie

Heb je niets ontvangen via mail? In de spambox gekeken?


De Proximus medewerkers kunnen je morgen verder helpen.
Als dat nog niet is gebeurd kan je alvast zorgen dat je forumprofiel is bijgewerkt .Dat doe je zo:
Terwijl je aangemeld bent rechtsboven op je avatar klikken (de “N” dus). De met “privé” aangeduide tekstvelden kunnen enkel Proximus medewerkers bekijken. In het vak “Ticket” kun je ook nog bijkomende informatie zetten als je dit wil.
Klik tenslotte onderaan op “sla wijzigingen op” en laat hier weten dat dit gebeurd is.

Reageer