Hi,
heb zonet m'n nieuwe internet box ontvangen en geinstalleerd - jammer genoeg zit er geen muurbeugel bij, kunnen jullie die aub. opsturen?
Alvast bedankt,
Jan
Hi,
heb zonet m'n nieuwe internet box ontvangen en geinstalleerd - jammer genoeg zit er geen muurbeugel bij, kunnen jullie die aub. opsturen?
Alvast bedankt,
Jan
omdat de PX forummedewerkers het nodige zouden kunnen doen om u die te bezorgen,
als ze morgen de draad hier terug opnemen:
Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is). In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.
profiel ge-update...thx
Hi, kan iemand aangeven hoe ik deze muurbeugel kan verkrijgen? Indien niet via hier, wat is dan de procedure ?
Thx,
Jan
Door gewoon af te wachten tot een PX moderator (komen pas maandag terug langs) hier de draad opneemt en dan zullen ze het nodige doen om u deze op te sturen.
Indien je het wenst kun je natuurlijk ook bellen naar 080022800 (ook tijdens het weekend tot 22u)
→ Contacteer onze klantendienst | Proximus
gaat dit over je aansluiting in Mechelen?
Geert
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.