Skip to main content

Beste,

 

7Januari hebben we een flex pack aangeschaft bij jullie. Hierbij hebben we gekozen voor de levering van een samsung tv voor een eenmalig kost van 99 euro. 
deze zou vandaag geleverd worden tussen 8:00 en 17:00. Nu is het zo dat er nog niets geleverd is en we hebben ook geen mail van bpost gehad met een track and trace… wanneer komt die tv??

@Tiena 

omdat de PX moderatoren dit verder zouden kunnen onderzoeken, noteer hiervoor in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is). In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is. 


@Tiena Kan u uw klantgegevens(klantnummer en gsm-nummer) aanvullen op uw profile.Als u een ordernummer heeft mag u dat aanvullen bij Tickets.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel


Reageer