Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
De ideale categorie om Proximus te contacteren in geval van vragen
Recent actief
Beste, is er een mogelijkheid om het logboek van wifi verkeer te raadplegen via de router? Ik kan het niet vinden.
Op mijn 2 gsm nummers heb ik speciale korting op abonnement gekregen van € 3 per nummer. Op de ene nr was dit voor 6 maand en de andere voor 12 maand geactiveerd. Oorspronkelijk had ik op één nr een oneindige korting van € 3 maar met overschakelen naar de nieuwe abonnementen kon deze niet meer worden toegevoegd en is mij gezegd dat ik dan na 6 maand maar terug contact moest opnemen. Deze van 6 maand is ondertussen verlopen. Kan deze getrouwheidskorting terug worden toegevoegd en voor beide nummers op 12 maand worden gezet zodat deze samen kunnen verlengd worden?
Kan er mij iemand vertellen hoe je alle opgenomen episodes van een serie in 1 keer kan wissen op een Android decoder ,het kan toch niet de bedoeling zijn dat dit 1 per 1 moet gebeuren?Voorbeeld :Nieuwsuur op NPO2 geeft verschillende updates per dag
Wij zijn al sinds 1988 trouwe klant bij proximus. Mag ik vragen om na te kijken of wij in aanmerking komen voor een getrouwheidspremie? Klant nummer 1118756
Hallo, Ik heb al gemerkt dat je op uw digitale factuur niet meer kunt zien naar welke nummers er gebeld is geweest.Hebben er nog mensen dit opgemerkt en hoe kan je dit oplossen?Wij zouden dit wel graag weten. Groetjes , Danny en Brigitte
Hoe kan ik een email sturen naar proximus met een vraag over fiberaansluiting ?Al heel lang ligt de fiberkabel tot in de woonkamer , wanneer volgt eindelijk de aansluiting ?En waarom zijn jullie zo moeilijk bereikbaar ? Zelfs een simpele email sturen naar jullie diensten gaat niet 88😒
op kan je zien dat ik geen netwerk had en dat wanneer ik bij een proximus shop langs ging de kaart blijkbaar op een naam mij geheel onbekend geregistreerd stondna een sim swap kan ik het nummer terug gebruiken en zag ik na het koppelen aan myproximus meteen “Laag beltegoed” 🤔vreemd vermits ik al die tijd de kaart niet kon gebruiken
Beste,Voor de verhuis van mijn ouders zou er op vrijdag 2 februari een technieker langskomen om op het nieuwe adres alles in orde te brengen zodat ze ook daar kunnen genieten van TV en internet. De persoon die langskwam heeft niet kunnen doen aangezien er op het oude adres geen fiber lag en op het nieuwe wel. De installatie moest dus worden uitgesteld naar vandaag (5/02). Na een hele tevergeefs te wachten, kregen we om 16u in de namiddag een mail waarin stond vermeld dat de afspraak opgeschoven wordt naar 22 februari! Dat is dus nog meer dan 2 weken dat mijn ouder op hun nieuwe adres geen aansluiting zullen hebben Geen TV en Geen internet.Onaanvaardbaar lijkt me.De (overigens zeer vriendelijke) dame aan de klantenlijn kan niets anders doen dan het escaleren naar dispatch en een klacht opmaken.. response tijd van de dispatch… 2 Dagen….Er kan niet worden gesproken met iemand van de dispatch of een meerdere.. er kan dus helemaal niets gedaan worden voor 2 oudere mensen die nu een dikke we
Fiberklaar bracht optische vezel binnen . Daar naast zal Proximus dan een kastje 1 plaatsen. Vanuit kastje 1 vertrekt met ethernet kabel (? ) het signaal naar de plaats waar modem staat. Optisch signaal is dan binnen. Voor twee tv’s zal dat dan verder gaan met devolo’s , zoals dat nu ook perfect werkt.Momenteel is er een aansluitpunt koperkabel, die ook naar onze vaste lijn gaat met gewone telefoonkabel.Vraag : in de nieuwe configuratie , vertrekt vanuit de nieuwe modem een kabel ( welke ? ) naar het aansluitpunt van de vaste lijn, zodat daar de koppeling met de vaste lijn kan gebeuren en telefoon kan werken zoals hij nu doet.ro
Goeiedag, ik ga gewoon copy paste doen, want ik ben het beu telekns mijn verhaal te moeten doen via telefoon, chat, messenger, en telkens iemand anders te krijgen die telkens iets anders vertelt. Sorry als ik onbeleefd overkom, maar ik voel mij behandeld als een idioot en word van het kastje naar de muur gestuurd. Op 24.1 heb ik 2 pre orders gedaan voor 2 samsung galaxy s24 ultra gekoppeld aan 2 abo's 2x 299 euro en 35 euro per maand extra gedurende 24 maand. Om de bestelling af te werken kan je niet anders dan 2x 299 euro te betalen. Logisch. Dus netjes betaald. Kort daarop 2 automatische mails ontvangen, want het waren 2 aparte bestellingen, waarin stond 'bedankt voor uw bestelling blablbla en een link waarin je status van estelling kon opvolgen en telkens een ordernummer die je moest vermelden bij elke communicatie. Ook 2x 2 bijlagen. 1 contractoverdracht en 1 orderbevestiging met ordernummerR4WEBSHOPenz... Toe ik op de linken klikte, stond in het groen, 'we hebben uw bestelling on
Geachte, Net als vorig jaar zou ik via deze weg mijn getrouwheidskorting willen aanvragen. Mijn klantnummer betreft : 60307****. Met vriendelijke groeten,Christophe Trouvé
Kom ik in aanmerking voor een getrouwheidspremie?
We zijn recent overgeschakeld van telenet naar proximus, waardoor ons huisalarm opnieuw ingesteld dient te worden. Hiervoor moet de installateur van ons alarm via onze modem = internet box poorten geconfigureerd moeten worden. We volgen hierbij het stappenplan zoals uitgelegd:https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_ports_mapping/particulieren/support/internet/internet-thuis/geavanceerde-instellingen/poort-forwarding-op-je-b-box-of-internet-box.html Helaas is er nergens ‘instellingen internet box’ zichtbaar bij ons, noch dat er een tabblad firewall te zien is. Het enige wat wij kunnen instellen is: netwerkpoort configuratie: standaard modus of geavanceerde modus. (het staat nu op geavanceerde modus). Bijkomend staat er ook PPP logen credentials (only for b-box 3) waar wij enkel een wachtwoord kunnen instellen, verder doet dit niets. Kan iemand ons hiermee helpen?
Beste , Ik heb na veel problemen met V7 decoder terug een V6 toegestuurd gekregen , nu wil ik de V7 deactiveren via 0800 99 696 maar krijg te horen dat door technische problemen de deactivatie niet is gelukt . Kan ik de deactivatie ook via myproximus doen ?
Besten, Wij ondergaan al 2 weken problemen met de verbinding, lees koperaansluiting. Dit resulteert in voortdurende haperingen voor zowel internet als tv.Telkens als ik hiervoor bel naar Proximus kunnen ze me geen datum geven wanneer dit kan hersteld worden.Vorige week is er een technieker komen kijken of hij ons al met iets kon verder helpen. Hij heeft de modem vervangen, een ander paar van de telefoonkabel gebruikt maar zei dat dit wss niet veel zal opleveren. Hij ging ons vrijdag terugbellen maar niemand gehoord.Dan zou er iemand de verbinding komen herstellen op 1/02 maar wat dacht je, niemand gezien.Nog maar eens gebeld en de dame aan de telefoon zei dat de technieker dit had ingeseind als opgelost. Dus wachten op een nieuwe interventie maar we kunnen geen datum doorgeven.Dit heb ik nog nooit meegemaakt. We hebben al regelmatig problemen gehad maar dit werd telkens op een aanvaardbare termijn opgelost.Ik denk dat ik maar wat coaxen ga trekken en overstap naar Telenet.
Hallo,Ik heb vandaag een Iphone 13 pro besteld via proximus met een abonnement. Ik heb gekozen om mijn bestaand nummer over te zetten en koos de optie Esim omdat dit makkelijker bleek te zijn. Na een tijdje kreeg ik een mail om mijn sim volgens een stappenplan te activeren zoals op onderstaande afbeelding.Ik kan dus helemaal niks vinden onder products alsook niet onder de follow up tab…Heeft iemand raad?Mvg
Na installatie internetbox v1 bis zou dit zichtbaar dienen te zijn in myproximus . Got toont hoe het zou dienen te zijn, maar wifi is in mijn myproximus niet te zien.Kan dit in orde gebracht worden ?ro
Ik zou graag mijn vorig nummer heractiveren: 0476 966 xxx. Is dit mogelijk en kunt u hiervoor aub het nodige doen? alvast bedankt
Onlangs overgestapt naar een fiber-aansluiting maar problemen met tv. Daardoor alle vroegere opnames verloren gegaan. Kunnen deze teruggezet worden zodat we die alsnog kunnen bekijken?
Best, ik heb een bericht gekregen voor betaling.Ik heb geen producten van Proximus aangezien er geen kabel van jullie lag.Jullie dienden de juist gelegde oprit opnieuw open te leggen, nochthans hadden jullie telefonisch meegedeeld dat de kabel er al lag.Ik heb dan aangegeven dat ik dit niet wou,waarop er dan niets is uitgevoerd.Ik kan ook op de app geen factuur terugvinden.Beste Proximus-klant, het lijkt erop dat je iets vergeten bent. Geen zorgen, dat kan gebeuren. Er staat nog 59 EUR open voor je telecomdiensten. Betaal dit ten laatste binnen 4 dagen na deze gratis herinnering om 10 EUR herinneringskosten te vermijden. Breng dit snel in orde via https://myproximusapp.page.link/reminder of schrijf het bedrag van 59 EUR over op rekeningnummer BE82210000088968 met als mededeling +++742/7665/69716+++. Alvast bedankt!
Ik heb sinds deze ochtend geen service meer op mijn oude simkaart.Vandaag heb ik een mail gekregen om mijn nieuwe esim van proximus te activeren.Als ik naar mijn profiel kijk bij “mijn producten” staat hier niets tussen.Livechat ook al gecontacteerd, maar ze konden mij niet verder helpen.Heeft iemand tips?
Is er ondertussen al een oplossing om oudere toestellen te concerteren met fiber ?momenteel krijg ik onze( oudere ) printer Hp2549 niet meer op het draadloos netwerk geconcentreerd.
Ik ben net overgestapt van een 1Gb/40Mb Telenet oplossing naar 2.5G/500M fiber. Op zich functioneert alles, maar ik slaag er niet in om meer dan 1Gbit te halen.Mijn devicesDe nieuwste Sagecom modem van Proximus. Een Asus Zenwifi XT9 met 2.5Gbit uplink TP Link SG108-M2 switch met 8 2.5G poorten Cat 6 bekabeling door gans het huis naar die TP LinkDe setupFiberbox naar Sagecom in de 10Gbit poort Sagecom naar Zenwifi in de 2.5Gbit uplink (nu het zwakke punt...) Zenwifi naar TPlink op een (1Gbit) lanpoort van de Asus Uiteraard hangt er nu maar 1Gbit op de switchMijn metingen;ik zou denken dat ik >1Gbit op wifi zou moeten kunnen halen. Dit lukt niet, ik haal 550/200 op een Macbook Pro M1 en 760/500 op een iPhone 13 pro Wired (2.5Gbit poort) haal ik 800/500, soms haalt de upload maar 250. Ik heb net die zenwifi gekocht en heb het gevoel dat mijn oude router (asus RT-68ACU)Het idee dat ik hier eens wil testenzou het slim zijn om mijn TPlink switch aan de Sagecom te hangen en mijn zenwifi
Op 26/1/24 werd een internet aansluiting gevraagd op mijn nieuwe adres. De technieker kon de aansluiting niet realiseren wegens problemen met de bestaande kabel. Een lasploeg moet ter plaatse komen voor een nieuwe kabel. Nieuwe afspraak 14/2/24 (drie weken wachten).ter compensatie werd ik gecrediteerd voor de diensten die ik die periode niet zou kunnen gebruiken en werd mij 3Tb gratis mobiele date aangeboden, 1Tb op ieder van de nrs. in mijn account. Na drie dagen werd dit voor één van de drie geactiveerd, niet voor de andere twee en zonder enige vorm van ruggespraak of feedback.5 dagen en 8 telefoontjes met het callcenter later leer ik eindelijk dat de medewerker geen 3Tb had mogen beloven, maar slechts 1?!ik vraag om dan die ene Tb te activeren op mijn nummer en niet op het nummer dat ze zelf aribtrair hebben gekozen, na lang aandringen wordt mij dit toegezegd, 24u later (want blijkbaar hebben ze bij Proximus daar zoveel tijd voor nodig). Echter gebeurd dit niet. Er wordt mij vervolg
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.