Beantwoord

updates

  • 22 April 2024
  • 5 reacties
  • 62 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Kunnen updates teruggezet worden naar vorige updates om te mogelijke problemen op te lossen en kan je nadien nog terug naar de nieuwe update?

icon

Beste antwoord door YorickP 22 April 2024, 13:33

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

FYI: Dit is iets dan niet voorzien wordt tenzij bij PX hieromtrent toch uitzonderingen zouden gemaakt hebben.

Reputatie 3
Badge +1

Ik vraag het omdat er in het menu onder beheer toestellen , apps , pickx  de optie "update verwijderen " als mogelijkheid staat.

.Durf niet aan te klikken omdat ik niet weet wat de gevolgen zijn en of ik alsnog de nieuwe update kan installeren.

Reputatie 6
Badge +3

Als u er op zou klikken dan verwijderd hij de updates die geinstalleerd zijn.

Wanneer u decoder dan opnieuw herstart of verbinding maakt met de server, gaat die wel mogelijke updates terug installeren.
 

Die optie gaat u niet excluderen uit komende nieuwe updates.

@YorickP

Gaat dit over de pickx-app of is het via de decoder, want ik heb die optie “update verwijderen” onder de pickx-app nog niet zien staan, ik merk dat er bij nog altijd staat “beta tester”!

Als ik de pickx app verwijder kan ik alleen maar de beta vesie opnieuw installeren

Reputatie 3
Badge +1

Het gaat over de decoder. In de app staat staat die mogelijkheid niet.Die staat inderdaad op beta tester en is al sinds 7 november niet meer gewijzigd.Maar mogelijk zijn er sindsdien ook geen beta updates meer geweest.Maar dat was ook mijn vraag niet.

Antwoord is duidelijk .Bedankt.