Vraag

Probleem met gsm antenne?

  • 30 August 2023
  • 5 reacties
  • 183 Bekeken

Beste, sinds enkele maanden hebben wij buitenshuis slecht bereik op het Proximus netwerk met gsm.
Bellen met gsm is onmogelijk geworden, omdat de gesprekken haperen.
Betreft Alfred Devoslaan 31 te Oostduinkerke.
Is er iets aan de hand met de antenne?
Dank, Renaat
 


5 reacties

in afwachting van een reactie van een PX medewerker:

mss is het te wijten aan de modernisering van het netwerk

Concreet voert Proximus tussen september 2021 en eind 2025 werken uit aan het mobiele netwerk. Deze werken worden uitgevoerd in fases, zone per zone, voor de aangegeven periode. Als er een risico bestaat dat de werken invloed hebben op je diensten, brengen wij je op voorhand op de hoogte. Je hoeft zelf niets te doen en eventuele ongemakken worden tot een minimum beperkt.

Alles weten over de werken aan onze mobiel netwerk | Proximus

je kan al eens kijken ondertussen wat dat hier aangegeven wordt als ontvangst waar je woont.
Kaart met het netwerkbereik | Proximus
 &
ibpt | Dataportaal - Atlas mobiel (bipt-data.be)
 &

Kaart zendantennes | Departement Omgeving - Vlaamse overheid (vlaanderen.be)
Zendantenneskaart (vlaanderen.be)

Kaart met het 5G netwerkbereik | Proximus

Reputatie 3
Badge +2

Beste, sinds enkele maanden hebben wij buitenshuis slecht bereik op het Proximus netwerk met gsm.
Bellen met gsm is onmogelijk geworden, omdat de gesprekken haperen.
Betreft Alfred Devoslaan 31 te Oostduinkerke.
Is er iets aan de hand met de antenne?
Dank, Renaat
 

Goede morgen  het adres is kort bij Europaplein waar onze antennes staan

MADI, dat klopt.

Reputatie 7
Badge +4

@renaatdotdesiere Er zijn enkele maanden geleden werken geweest aan de antenne. Ondervind je die problemen enkel buiten ? Weet je of andere klanten van Proximus dezelfde problemen ondervinden ? 

Kan je je toestel eens op 2/3G zetten ipv 4G en testen of je dan nog problemen hebt ? Dit kan je doen via Instellingen - Verbindingen - Mobiele Netwerken - Netwerkmodus (afhankelijk van je toestel)

Wij hebben hetzelfde probleem.al enkele malen gemeld maar er gebeurt niks.ik geef het nog een week en dan ga ik naar een andere provider 

Reageer