Skip to main content

Beste, 

 

Wij hebben 4 wifi boosters die we graag zouden willen terugsturen. Deze waren niet zo efficiënt voor de toepassing en hebben een andere oplossing gevonden.

Kun je mij de nodige instructies hiervoor bezorgen aub?

 

Alvast bedankt

mvg

Kathleen Vandecandelaere

@Kathleen VDC 

Omdat de PX moderatoren u zouden kunnen de retourlabels opsturen en meer informatie geven, als ze de draad hier opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 

Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


Done


Dag @Kathleen VDC wij deden het nodige, bevestigingsmail mét labels volgt! Groetjes, Heidi


Reageer