Vraag

Documents,Changes,etc

  • 19 April 2024
  • 2 reacties
  • 27 Bekeken

Heej heej,

Eigenlijk had ik het makkelijker gevonden een algemeen email adres van Proximus te hebben waar naartoe ik kon mailen,maar nergens te vinden. Nu, mijn probleem. Laatst belde ik naar Proximus om 1 van mijn mobiele abonnementen up te graden. Ik had nu een Oppo Find X5 Lite met restwaarde van 104€ of zo, en wil naar de Samsung Z Flip 5. Dit is mogelijk,ik kreeg een pak documenten om te ondertekenen,  wat ik deed, maar weet niet waarheen ik ze moet zenden?? Iemand een idee? Ik moet ook de restwaarde betalen, maar iemand anders wil dit doen, dus had ik graag een overschrijvingsformulier met het bedrag en de juiste referentie.  Iemand die weet waar ik dat kan aanvragen? Dat is zowat mijn vraag, hopelijk kan iemand me hier helpen of doorverwijzen. Grts,Dave


2 reacties

@PJester 

PX moderatoren komen pas maandag terug langs op het forum en omdat ze u zouden kunnen verder helpen en meer informatie geven:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 

Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Reputatie 7
Badge +3

@PJester 

onder welk klantennummer valt die Oppo? niet onder het klantennr vermeld in je profiel?

Normaal kan je via klantendienst vragen je promotoestel op te zeggen en eventueel je abo aan te passen.

Vervolgens wordt het restbedrag betaald via de volgende aanrekening?

Kan je ons het betrokken nummer doorgeven in je forumprofiel zodat we kunnen nakijken?

Forum profiel : (inloggen - avatar aanklikken  scherm bovenaan - profiel bewerken en ons informeren als t OK is…. )

mvg

Tina

 

Reageer