Sinds vorige week hebben wij geen tv meer. Er is een technieker langs geweest die niets kon doen zonder nieuwe afspraak, dus nieuwe afspraak gemaakt voor vrijdag. De technieker laat voor de derde keer ons in kou staan zonder iets te laten weten. Vanaf vandaag is ook onze wifi weggevallen en nu kunnen we niets meer.. Ik vind het heel jammer dat de service zo verloopt en sinds we naar proximus zijn overgeschakeld ondervinden we enkel problemen.
Omdat de PX moderatoren dit verder zouden kunnen onderzoeken wat er uit het verslag van de technieker af te leiden valt wat er nog moet gebeuren en daaruit meer informatie te geven, als ze morgen de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of noodzakelijk vindt.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.
Beste,
Ik heb de informatie aangevuld zoals gevraagd en hoop spoedig op een antwoord.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.