Vraag

Installatie Fibre

  • 23 April 2024
  • 1 reactie
  • 26 Bekeken

Beste

In november 2023 deed ik een aanvraag voor een aansluiting op het fibre netwerk.

Na verschillende problemen voor de installatie en bekabeling is men op 5 maart de aansluitingen in het appartementen komen instaleren.

Op het zelfde ogenblik is er bij onze bovenbuur een man van proximus gelijktijdig de aansluiting op het netwerk gedaan. 

Op mijn vraag of dit ook bij mij kon gebeuren zij de persoon dat hij eerst moest informeren bij zijn verantwoordelijke of dat kon.

Tot mijn verrassing bleek dat mijn aanvraag geschrapt was, ik moest dan nu afwachten tot dit terug in de planning werd opgenomen.

Tot op heden heb ik daar dus nog niets over vernomen, en ik begin het nu stillaan beu te worden. Dat spelletje is nu al sinds november bezig en we zijn nu eind april, als er niet snel wordt gereageerd dan voel ik genoodzaakt om over te stappen naar de concurrentie.

Mijn gegevens zijn: Leopold Verheyen, klantnummer ******.

Met vriendelijke groeten

 

Leopold Verheyen


1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

@Leopold Verheyen 

Het spijt me dat dit niet vlotter verloopt. 

k heb je order gevonden en de vraag naar de uitvoerende dienst verstuurd voor update.

Er is ondertussen ook een ombudsdossier opgestart op vraag van jou.

De dossierbeheerder is op de hoogte en zal je via dat kanaal volgens de procedures op de hoogte houden.

met vriendelijke groeten,

Tina

Je klantennr heb ik overgebracht naar je forum profiel, het is beter om dat privé te houden.

Je mag nog verdere gegevens invullen in je profiel? 

Forum profiel : (inloggen - avatar aanklikken  scherm bovenaan - profiel bewerken en ons informeren als t OK is…. )

 

Reageer