Skip to main content
Vraag

Probleem met gsm antenne?

  • 30 augustus 2023
  • 5 reacties
  • 327 Bekeken

Beste, sinds enkele maanden hebben wij buitenshuis slecht bereik op het Proximus netwerk met gsm.
Bellen met gsm is onmogelijk geworden, omdat de gesprekken haperen.
Betreft Alfred Devoslaan 31 te Oostduinkerke.
Is er iets aan de hand met de antenne?
Dank, Renaat
 

5 reacties

Martin
  • 33446 reacties
  • 30 augustus 2023

in afwachting van een reactie van een PX medewerker:

mss is het te wijten aan de modernisering van het netwerk

Concreet voert Proximus tussen september 2021 en eind 2025 werken uit aan het mobiele netwerk. Deze werken worden uitgevoerd in fases, zone per zone, voor de aangegeven periode. Als er een risico bestaat dat de werken invloed hebben op je diensten, brengen wij je op voorhand op de hoogte. Je hoeft zelf niets te doen en eventuele ongemakken worden tot een minimum beperkt.

Alles weten over de werken aan onze mobiel netwerk | Proximus

je kan al eens kijken ondertussen wat dat hier aangegeven wordt als ontvangst waar je woont.
Kaart met het netwerkbereik | Proximus
 &
ibpt | Dataportaal - Atlas mobiel (bipt-data.be)
 &

Kaart zendantennes | Departement Omgeving - Vlaamse overheid (vlaanderen.be)
Zendantenneskaart (vlaanderen.be)

Kaart met het 5G netwerkbereik | Proximus


MADI
Forum|alt.badge.img+2
  • Motivator
  • 171 reacties
  • 31 augustus 2023
renaatdotdesiere schreef:

Beste, sinds enkele maanden hebben wij buitenshuis slecht bereik op het Proximus netwerk met gsm.
Bellen met gsm is onmogelijk geworden, omdat de gesprekken haperen.
Betreft Alfred Devoslaan 31 te Oostduinkerke.
Is er iets aan de hand met de antenne?
Dank, Renaat
 

Goede morgen  het adres is kort bij Europaplein waar onze antennes staan


MADI, dat klopt.


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3431 reacties
  • 5 september 2023

@renaatdotdesiere Er zijn enkele maanden geleden werken geweest aan de antenne. Ondervind je die problemen enkel buiten ? Weet je of andere klanten van Proximus dezelfde problemen ondervinden ? 

Kan je je toestel eens op 2/3G zetten ipv 4G en testen of je dan nog problemen hebt ? Dit kan je doen via Instellingen - Verbindingen - Mobiele Netwerken - Netwerkmodus (afhankelijk van je toestel)


Marc_0353
  • Rising star
  • 12 reacties
  • 23 april 2024

Wij hebben hetzelfde probleem.al enkele malen gemeld maar er gebeurt niks.ik geef het nog een week en dan ga ik naar een andere provider