Ik heb net een film in HD gehuurd. De film speelt ad maar er is geen geluid. Nochtans werken de HD kanalen wel (bv EenHD, KetnetHD). Proberen iemand bij Proximus te bereiken is hopeloos.
Enig idee hoe oplossne of met wie contact opnemen?
Ik heb net een film in HD gehuurd. De film speelt ad maar er is geen geluid. Nochtans werken de HD kanalen wel (bv EenHD, KetnetHD). Proberen iemand bij Proximus te bereiken is hopeloos.
Enig idee hoe oplossne of met wie contact opnemen?
Als je via de decoder naar settings gaat en daar voor audio stereo kiest lukt het dan
Anders gewoon de decoder even stroomloos zetten en zien of het dan wel lukt.
Bedankt. Heel eenvoudig, maar je moet het weten. Deze oplossing is nergens te vinden op de website
Heb dit vanavond ook mee gemaakt. Gezocht en via deze topic audio op stereo gezet en had geluid Heeft me wel een bonus film gekost Dus PX indien mogelijk
Heb dit vanavond ook mee gemaakt. Gezocht en via deze topic audio op stereo gezet en had geluid Heeft me wel een bonus film gekost Dus PX indien mogelijk
Geachte Proximusmedewerkers. Zie bovenstaande. Is het mogelijk een bonusfilm terug te krijgen. Alvast bedankt Grtjes Antoon
Kan je iets meer uitleg geven over wat er juist gebeurde en gedaan is ? Dan kunnen we dit inderdaad bekijken.
Kan je iets meer uitleg geven over wat er juist gebeurde en gedaan is ? Dan kunnen we dit inderdaad bekijken.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.