Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
De ideale categorie om Proximus te contacteren in geval van vragen
Recent actief
Sinds onze overstap naar Proximus de toegang tot de Cloud nog nooit actief gekregen. Niet op PC (foutmelding 1008) en niet via de Cloud-app op Android (zowel mail als ItsMe toegang geprobeerd).Weekoproep naar helpdesk vroeg mij laatst om 2u te wachten na hun interactie. Ook na een week niets actief gekomen. Weekend-chat met helpdesk: passende technieker niet beschikbaar in het weekend Technieker voor vaste lijn op bezoek gehad. Kent de Cloud niet en kon tijdens zijn aanwezigheid geen contact krijgen met de helpdesk.Mijn eigen vermoeden van het probleem: toen ons contract werd afgesloten, dus voor de activatie van onze diensten, had ik nog een Telenet mailadres. Dit werd bij de contractaanvraag doorgegeven. Later werd “MyProximus” gekoppeld via een GMail adres.Technische dienst mag de eventuele bestaande Cloud connectie wissen én resetten. Er kan geen data verloren gaan want ik heb er nog niets kunnen in opslaan.Hopelijk kan u mijn toegang te activeren.
Sinds kort heb ik een internetbox. Volgens de handleiding is een ip telefoon heel makkelijk in te stellen.... Aansluiten 30 min. Wachten en klaar.… Niet dus. Ik zou graag mijn yealink dect telefoon configureren. Bedankt
Beste,Terug dezelfde problemen zoals een 11 maand geleden. (zie Gerelateerde topics )Het kan toch niet de bedoeling zijn om ieder jaar of zo, terug te moeten mailen naar HLN EN PROXIMUS om hetzelfde terugkerend probleem terug op te lossen.Op MyProximus is alles in orde en Actief.Proximus moet de gid code maar doorgeven aan hln om dit terugkerend probleem op te lossen.Zij moeten dit oplossen ,ik heb betaald voor de service in mijn abonnement.Forum staat vol met mensen die te maken hebben met hetzelfde probleem, maar blijkbaar is er geen definitieve oplossing in de maak.Deze situatie kan toch niet blijven duren ,ergens moet er toch iemand verantwoordelijk zijn.Graag een oplossing.mvgGuy
sinds een paar weken ben ik op zoek naar : (Android-2) 192.168.129.1 Wanlida Group Co., LTD 00:1A:13:A7:XX:XX ?? laatste vier X gemaakt .Alle bedrading verwijderd en nog aanwezig.Wifi uitgeschakeld , nog aanwezig… is dit iets intern in de BBox 4 ? of een virtueel mac adres van een hack ?ik krijg ook reeds veel pishing en andere ongewenste mails en ben op zoek naar oorzaken.Van al mijn apparaten ken ik de mac adressen en daar zit geen enkel 00:1A:13:A7:XX:XX tussen.
sedert gisteren (12/2) is de fiberconnectie aan de gevel onderbroken. Dit is vastgesteld door een Proximus-technieker die bij mij langs kwam om mijn binneninstallatie te checken. Aan de binneninstallatie is niets mis maar de buitenconnectie (een letterlijk zwarte doos) is geraakt door afbraakwerken bij de buur. De technieker zou een herstelling ingepland hebben voor vandaag 13/2 maar rond de middag kreeg ik een sms dat de herstelling pas op 19/2 zou kunnen doorgaan. Het ontbreken van internet betekent dat we thuis nu momenteel alles doen op het 4G netwerk en met hotspotverbindingen van onze smartphones naar onze andere toestellen.Noch telefonisch noch in de winkel van Proximus kunnen ze blijkbaar de ‘dispatching van de techniekers’ bereiken om verklaring te geven over die verplaatsing van de afspraak en of die alsnog niet vroeger kan gebeuren.Kan hier nu niets aan gedaan worden??? Ik werk ook nog van thuis uit en dus de werkzaamheden gaan veel moeizamer….
Bij “Fargo” van vrijdag 19/01 op Pickx, waren geen ondertitels. Dus heb niet kunnen kijken.Hoe wordt dit opgelost?
Ik vroeg mij af of er nog mensen zijn die wachten op hun pre order... Vorige woensdag besteld, het zou geleverd worden maandag. We zijn woe en nog geen verandering in de status van bestelling.
Beste, Sinds kort maak ik gebruik van het fibernetwerk van Proximus. Mijn oude BBox3 is daardoor recent gewijzigd naar een nieuwe InternetBox. Al de instellingen dien ik nu aan te passen via MyProximus.Voorheen was mijn NAS via mijn BBox3 rechtstreeks op internet aangesloten via PPPoe waardoor vb. updates automatisch gebeurden. Ik krijg dit echter niet goed gezet in de nieuwe Internetbox. Daar zie ik ook de verwijzing dat de PPPoe sessie wordt vervangen door een IPoE sessie. Jammer genoeg heeft mijn NAS DS218+ dit niet (of ik vind het alleszins niet). Iemand een idee hoe ik mijn configuratie zo kan maken dat mijn NAS automatisch connecteert met internet?
Ik bel naar het nummer van Proximus omdat ik mijne decoder V7 wil deactiveren omdat ik de V5 decoder wil activeren.Maar in de menu’s die je te horen krijgt zit niks tussen ivm decoder.Weet daar iemand raad mee ?
kan mijn lijn is nagekeken worden aub
HalloWe hebben getrouwheidskorting actief staan, maar doordat we verschillende gsmnrs (4) in onze Flex pack hebben, is deze op andere momenten geactiveerd. Hierdoor vervalt deze getrouwheidskorting ook op verschillende momenten.Kan dit geactiveerd worden voor alles op 1 moment aub?Nu is er dus korting vervallen voor 1 gsmnr. Indien het toch niet kan, kan het dan opnieuw geactiveerd worden voor het gsmnr dat nu geen korting heeft?bedank alvast.
Ik heb een 4g camera en ik geraak hier niet op ingelogd. Ik heb reeds in andere topics gelezen dat dit zou kunnen opgelost worden door een public ip toe te wijzen aan de sim. Wie kan mij daarbij helpen?
Epress is geactiveerd in my proximus, maar toch kan ik hln niet digitaal lezen. Stuurde al een mail naar de klantendienst van hln maar werd daar ook niet verder geholpen
Foutmelding: er lijkt een probleem te zijn met de instellingen van uw account. Heropstarten van toestel helpt niet, app opnieuw installeren ook niet...
Hey Hey dit is nu al het zoveelste probleem die ik hier nu al voor gehad heb. dat het internet zeer traag gaat werken of zelf uitvalt. vandaag rond 13u wou ik terug online gamen , en hoorden ze me zeer slecht, waardoor ik van het internet gegooid ben. internet box en bakje van de fiber allebei gereset. resultaat geen internet meer. hij verbind verbind wel weer met zen router maar heeft geen internet. deze avond thuis gekomen. de internet box nogmaals gereset het internet werkt maar zeer traag , doe een speed test op mijn gsm 100MBPS met fiber snelheid. wil de playstation op starten die ondervind al problemen bekabeld. dus nog steeds geen werkend internet.ik weet niet wat ik nog meer moet doen , maar wel verveleden dat ik dit toch zeker om de 2 maand een technieker mag voor laten komen… alvast bedanktKristof
Hallo allemaal,Bij het zappen tussen de zenders NPO 1-2-3 zag ik bovenaan op alle 3 de zenders een melding die blijft staan “dit platform wordt uitgeschakeld”, straks ook nog einde NPO 1-2-3 via Proximus, ik verschiet nergens meer van de laatste tijd, kan deze vervelende tekst niet weggehaald worden aub, dit is behoorlijk storend of wat is de bedoeling hiervan, stopt NPO 1-2-3 via Proximus? Timm CN
Beste, Ik heb vandaag een nieuwe aansluiting bij Proximus om te genieten van de fibre connectie.Ik heb ook een eigen netwerk met eigen servers en router. Ik heb vervolgens ook gevraagd om de bridge mode in te stellen om mijn modem naar mij eigen router zodat deze het WAN ip kan verkrijgen wat ik vervolgens gebruik om dan my DynDNS me te beheren. Ook zou ik dan verwachten dat alle firewall toestanden en opties volledig ter mijne beheer zijn in mijn eigen router.Ik heb zojuist gekeken en mijn WAN ip dat me is doorgegeven via de bridge staat ook in mijn DNS provider zo. Ik kan daarbij ook de root van mijn domain bereiken. Al zit het me nu hetvolgende mis, ik kan geen enkel van mijn subdomains bereiken.Ook heb ik een probleem als ik mijn (eigen) VPN gebruik. Ik kan dan van buitenaf wel op de VPN (ik zie data transfer rates in de wireguard gui) maar ik kan ineens geen andere webpages intern meer bereiken (wat ik voorheen bij telenet wel gewoon kon).Ik heb ook geen veranderingen aan mijn eig
Cascade-verbinding Mijn situatie ziet eruit als volgt: de bbox 3v+ staat in het bureau, en in de keuken – op zo’n 15 m daar vandaan - staat een wi-fi booster v1, die tot voor kort voor een redelijk wi-fi-signaal zorgde. Op die wi-fi booster is een decoder V5 voor een kleine TV aangesloten, via een ethernetkabel naar mijn bbox. De laatste weken ondervond ik problemen met mijn wi-fi verbinding, vooral in de keuken, op mijn smartphone: de display vermeldde “verbonden zonder internet”. Herhaaldelijke adviezen van de Proximus helpdesk (zoals resetten van bbox3v+) leverden hoogstens een zeer tijdelijke oplossing op.... Tot een Proximus-medewerker voorstelde om een 2de wi-fi booster bij te plaatsen, niet te ver verwijderd van de modem, om het wi-fi-bereik uit te breiden. Ik heb, zoals aanbevolen in de informatie die ik op het forum i.v.m. cascadeverbindingen heb gevonden, de volgende stappen gevolgd: Modem herstart en weer ingeschakeld Beide wi-fi boosters gereset Nieuwe booster ge
Vorige vrijdag kocht ik voor mijn zoon een nieuwe simkaart om in zijn gsm te plaatsen. We kochten deze bij Colruyt, met een belkrediet van 10 euro.Zaterdag wouden we de simkaart registreren, via de sms-dienst 8804 hebben we IDENT + 2x het oproepnummer doorgestuurd, zoals aangegeven op de website van Proximus. Normaal zou je dan onmiddellijk moeten kunnen bellen, maar dit lukte niet. Zondagmorgen nog eens geprobeerd, zelfde nummer doorgestuurd naar 8804 en terug geen aansluiting. Dan gebeld naar de klantendienst van Proximus, daar dik tien minuten met medewerkster en haar collega aan de lijn gehangen, maar zij konden mij niet helpen om de kaart te registreren. Toen ik vroeg waarom niet, wou ze de vraag precies een beetje ontwijken.. Tot ik haar vroeg of het te maken had met het feit dat het oproepnummer dat op zijn NIEUWE simkaart staat, reeds in gebruik was 🙄 want ja, we hadden eens proberen bellen naar dat nummer ‘s morgens, en er nam toen effectief iemand op !!! Dus blijkbaar bestaa
Hoe komt het dat de diensten van proximus via het nummer 0800 22 800 al dagen niet meer bereikbaar zijn ?? Ik heb juist geteld al 19 dagen geen internet, telefoon en TV. In den beginne werkte het 0800 22 800 nummer nog. Blijkbaar was een kabel in mijn straat geraakt bij wegeniswerken. Dag na dag schoof de herstellingstijd op !!!!! Vandaag ontving ik een sms dat het probleem ZOU opgelost zijn. Ik heb inderdaad terug telefoon en internet, maar geen TV !!! Bij proximus kan ik dus niet terecht. Hoe en wanneer wordt mijn probleem opgelost. Hoe is het toch mogelijk dat na meer dan een week de bereikbaarheid bij Proximus zelf niet kan opgelost worden. Ik veronderstel toch dat daar ergens een technieker in de buurt moet zijn.
Beste proximus, Ik kreeg vanochtend een mail met een openstaande betaling van 105,99 euro voor de maand Januari 2024. Ik ben sinds 10/01/2024 klant bij Orange. Dus één er zou enkel voor de 10 dagen gefactureerd moeten worden aangezien ik geen klant meer ben bij proximus. Ten tweede was er ook een lange storing waardoor ik geen internet en tv had sinds 22/12/2023 tem 04/01/2024 (ongeveer 2 weken), is ook de reden dat ik overgestapt ben naar Orange. Ik ga deze volledige betaling niet betalen enkel voor de periode van 04/01/2024 tot 10/01/2024 (6 dagen). Alvast bedankt voor het nodige!Met vriendelijke groeten, Fettouma
Ik wil een Pay & Go kaart bijladen met een code die ik in de supermarkt kocht; de herlzaadkaart kocht ik in een Proximus winkel.Maar dit met een Netgear router, waar dus geen beltoets in het menu zit. Je kan wel een bericht verzenden, maar op de instructies vind ik nergens een nummer of mailadres waar je dat bericht dan naar kan verzenden.wie kan me helpen?
Beste,Ik heb net mijn V7 decoder gekregen en had een vraagje.Als ik van zender verander (met de + en -) zou ik graag de info die krijg voor aantal seconden willen uitzetten. De info zoals zender en programma dat bezig is.Is dit mogelijk ?Alvast bedankt
Deze morgen kreeg ik een mail van enjoy.info@proximus.be dat ik meegedaan had aan een Plopsa wedstrijd en niet gewonnen had. Omdat winnaars hun prijs niet hadden geclaimd kon in alsnog een prijs winnen door te klikken op de bijgevoegde link.Ik heb dat gedaan en kwam op de https:// site van Proximus terecht. Ik heb me ingelogd en daarna geklikt om de prijs te claimen. Daarna kreeg ik een mail dat ik alsnog 2 jaarpassen had gewonnen. De bijlage zat in de mail met 2 vouchers.Toch heb ik voor alle zekerheid mijn wachtwoord gewijzigd maar nu is mijn vraag als er nog mensen zijn die dit al hebben meegemaakt? Is het email adres “ligit”? Thx voor jullie replies.
HalloIk heb een probleem in verband met mijn Proximus Pickx-app. Gisteren wou ik via 4G live tv kijken, maar dit lukte niet. Ik kreeg de melding: ‘Deze inhoud is niet beschikbaar op dit mobiele apparaat. Gebruik een apparaat dat HD-kwaliteit ondersteunt om toegang te krijgen tot deze stream.’ Nergens vind ik een oplossing voor dit probleem. Ik heb een nieuwe Samsung S23 FE. Het zou me vreemd lijken dat mijn apparaat geen HD ondersteunt. Vandaag probeerde ik via de wifi-verbinding thuis en ook deze keer kwam dezelfde melding erop. Heeft iemand ook dit probleem voorgehad? Wat is de oplossing?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.