Hallo! Ik heb een tegoed van 12 euro op mijn Pay&Go dat ik wil omzetten in 3 GB aan data. Kunt u mij helpen dit te doen? 1. MyProximus (app en web): Ik zie daar geen producten (de foutmelding is: "Geen product gevonden. We doen ons best om dit op te lossen.") 2. Bellen naar #152*1# geeft ook een foutmelding
Ik zou uw steun op prijs stellen.
Bladzijde 1 / 1
@LJulia
Het gaat over het nummer in je profiel?
We zoeken een collega om na te kijken
Groeten
Tina
@LJulia
Het gaat over het nummer in je profiel?
We zoeken een collega om na te kijken
Groeten
Tina
Telefoon- en klantnummers zijn toegevoegd. Bedankt!!
@LJulia
normaal zou dit moeten lukken, zegt mijn collega.
Welke foutmelding krijg je wanneer je de bundel probeert te activeren via de USSD code (voor 3GB is het #151*1#, voor 500MB is het #152*1#)
Groetjes,
Tina
Bedankt @tina.b.
Ik heb beide geprobeerd, geen van beide werkt.
@LJulia
Het gaat over het nummer in je profiel?
We zoeken een collega om na te kijken
Groeten
Tina
Telefoon- en klantnummers zijn toegevoegd. Bedankt!!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.