Beste, vandaag langsgeweest bij de Proximus shop voor een wijziging van mijn abonnement. Heel vriendelijk personeel wel, maar niet geholpen zoals het hoort. Het was nochtans een simpele vraag…. Ik wil in plaats van een pack met internet, vaste telefonie en digitaal tv kijken, voortaan enkel een standaard easy fiber internet abo. Blijkbaar kon men dat niet wijzigen, steeds foutmelding. De medewerker van de shop heeft een IT ticket gemaakt. Beste was om het ganse pakket op te zeggen en dan opnieuw klant te worden, eens de opzegging compleet is… maar dan verlies ik in de toekomst wel mijn affinity korting. Dat is een teleurstelling! De gehuurde toestellen zijn ingeleverd, als klant heb ik alles in orde gebracht, maar nu ga ik een tijdje geen internet hebben, vooraleer ik terug klant kan worden… hoe moeilijk kan je t maken?!! Proximus focust duidelijk niet op de klant!
Vraag
wijziging van abonnement met behoud van affinity korting
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.

