Vraag

klacht met afspraken voor storingen!

  • 25 April 2024
  • 1 reactie
  • 37 Bekeken

Geachte, 

Ik schrijf om mijn diepe teleurstelling en ontevredenheid te uiten over de recente ervaring die ik heb gehad met Proximus. Vandaag, 25.04.2024, hadden we een afspraak gepland voor het oplossen van internetstoringen tussen 12.30u en 17u. Echter, ondanks de bevestiging van de afspraak, verliep de situatie allesbehalve soepel. 

Rond 12.49u ontving ik een telefoontje waarin werd gemeld dat de technicus onderweg was naar ons adres. Dit terwijl ik ‘s’morgens om 08.36 een SMS-bericht had ontvangen waarin stond dat de technicus naar verwachting tussen 15u en 17u zou arriveren. In reactie hierop paste ik mijn planning aan en informeerde ik mijn partner dat hij zo snel mogelijk naar huis moest rijden. (Planningen waren voorzien zoals op sms tussen 15 en 17u).

Om 13.05u ontving ik opnieuw een telefoontje waarin werd gemeld dat er niemand thuis was. Ik gaf duidelijk aan dat mijn partner onderweg was en legde nogmaals de situatie uit, zelfs zijn telefoonnummer doorgaf voor eventuele communicatie. 

Ondanks zijn aankomst binnen 19 minuten, kon de technicus niet wachten en vertrok zonder ons te ontmoeten, hoewel hij beweerde dat een collega in de buurt was hij ging de nodige doen zodra dat zijn collega rond 15u of later zou kunnen komen. 

Na urenlang wachten zonder enige verschijning van de technicus, waren we gedwongen contact op te nemen met de klantenservice waar ze ook niks op hoogte waren en techniekers niet bereikbaar waren. Deze ervaring was niet alleen frustrerend, maar ook onprofessioneel en een gebrek aan respect naar ons toe als gewaardeerde klanten. 

Het is onredelijk om van klanten te verwachten dat ze een volledige dag vrij nemen voor een afspraak die niet wordt nagekomen. Dit veroorzaakt onnodige overlast en verstoring van onze dagelijkse activiteiten. We waarderen uw begrip en verzoeken om passende maatregelen te nemen om dergelijke situaties in de toekomst te voorkomen. 

Nu zijn we gedwongen om opnieuw een halve dag thuis vrij te nemen.  Daarom verzoek ik om een passende compensatie voor de veroorzaakte overlast en het gebrek aan professionaliteit in deze situatie.

 


1 reactie

@Acostagusfer

Omdat de PX moderatoren u zouden kunnen verder helpen en meer informatie geven, als ze morgen de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 

Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Reageer